După ce mam întors din noraș cu noul meu telefon mam pus pe teme.
Ma apuc și crap în ras când oxerva un cuvânt tare ne obișnuit este scris pe cartea de Română ,,muie" 😂😂😂😂
-CE ESTE DE RAS DOMNISOARE
???? 😠😠😤
-Nimic!! 😏😏😌😅Se apropie de mine si verifica.
Dupa Inca vrea 16 Minute gat și ma duc în camera de zi unde era boschetaru Tata ăla cu ursulețul și Roscovanu. Roscatul se uita la mine întrun fel răutăcios.
-Să întâmplăt ceva 😒? Eu
-Nu păpușa!!! 😏😏 Raito se apropie de mine.
-Nici să nu te gandesti! avea mine revenit!
-Da da mi sete
Fără să mai evit fug în sus pe scări și iar îmi apare în fața Raito ma prinde de mani și ma musca tare.
-Îh......
-Oprește... Te..... Te
Ma zbat și reușesc cumva să scape și fug cât pot și intr-o camera pe care o închid îmi întorc privirea și vad o cameră mai mică și pe o masă diferite bijuterii ma apropie și găsesc două poze una cu o femeie cu părul mov cu ochi verzi și cealaltă o fată cam de vârstă mea cu ochi de un rozaliu. Ma uit in jur și pe un scaun găsesc un jurnal. Dau din umeri și încep să citesc.Zilele este a au fost tot mai grele. Sunt slăbită palidă și acum o săptămână am încercat să ma omor cun pumnal de la Subaru dar astea nu mai la stat să, mor mau înviat. Numi place trebuie să se sfârșească odată nu mai suport.
Dau pagină pe care erau câteva picături de sânge.
Azi mau pus să ma îmbrac intr-o rochie. Îmi aduc aminte că Raito mia spus ceva despre o Mireasa de sacrificiu dar de când astea ma folosesc ca, sticlă cu sânge avea Demi aduc aminte cum ma cheamă. Trebe să cobor sper sa ma mai întorc.
Ma uit la următoarea pagină și gol. Acum ma încercau tot feluri de ganduri. Ma ridic în picioare și ma prind cu mâna de un raft ma las pe el și se deschide o ușă unde se aflau două rochii si pe misloc un colier cu o cruce și pietricele roz spre roșu. Ma apropie de colier Sil ating
Piatra din misloc se face mov începe să ametist și cad jos.Bun știu Nam prea postat dar Uite până la urmă mam străduit să postez cât de mult pot . Va pup pe data viitoare!!! 😃😁
CITEȘTI
Blody Life
VampiroEste vorba despre doua surori ce li se schimba viata radical atuci cand is duse la un conac de tatal lor vitreg .Ele incearca sa ramna normale intro gasca de idioti !! Veti afla numa daca cititi !