10 tahun Kemudian
Seorang gadis melangkah turun dari biliknya untuk bersarapan .
"Morning mak nah.." Ujar Exy dengan secalit senyuman dibibir .
"Morning exy , amboi bukan main happy nampak .."kata mak nah sambil menuang air milo panas ke cawan .
Mak nah ialah pembantu rumah exy sejak mama dan papanya meninggal dunia .
"Hehe , sekali sekala mak nah .." balas exy sambil tangannya menyuap makanan yang disediakan oleh mak nah .
Selepas siap bersarapan exy melangkah keluar lalu menuju ke kereta Ferrari miliknya. Keretanya meluncur laju ke luar dari halaman rumahnya dan menuju ke tempat sahabatnya berkumpul .
__________________
Exy melihat jam tangan miliknya dan terus melangkah keluar dari kereta mewah miliknya .
Mata - mata yang memandang nya tidak dihiraukan kerana itu sudah menjadi kebiasaan baginya.
Exy kemudian memasuki sebuah cafe dan menarik salah sebuah kerusi .
Exy p.o.v
Aku kemudian menduduki sebuah kerusi di meja yang agak tersembunyi .
Aku melihat jam tangan ku . 9:50 pagi , haih minah tiga ekor nie ..! Diorang suh aku tunggu pukul 9:30 pagi ..tapi sampai sekarang batang hidung pun tak nampak ....! Kata aku dalam hati .
"kalau minah tiga ekor tu tak sampai pukul 10 , aku nak blah ..
Aku melepaskan keluhan . Arghhh...!!!
Lambat lagi ke makcik 3 orang tu ..!End p.o.v
Kelihatan 3 orang gadis idaman para jejaka melangkah ke cafe dengan langkah laju kerana exy tidak suka menunggu orang .
3 orang gadis itu menuju ke arah exy dan meminta maaf .
"Weyy sorry lambat , tadi ada orang langgar kereta aku , abis calar kereta kesayangan aku "kata ella sambil membuat muka comel ke arah exy
"Haah weyy , dah la mamat yang langgar kereta ella tu buat derkk je ..! Geram tau tak ..nasib dia bawak geng dia ..kalau tak dah lama aku patahkan tangan dia "
Balas dell sambil menunjukkan aksi mematahkan tangan HAHA!!..
Ella dan ris berkata serentak didalam hati ...
Eh minah ni , tadi bukan main takut ..ni depan exy bukan main berani lagi ..!Exy memandang wajah 3 orang sahabatnya itu dengan wajah yang menggerunkan .
Tertelan air liur 3 orang gadis itu melihat wajah exy yang menggerunkan .
"Duduk la , takkan korang nak berdiri .. "ujar exy dingin ..
Ris , dell , ella berkata serentak dihati..
Eh minah ni ..aku ingat dia nak buat apa tadi .Rupanya suh kitorang duduk ..Tapi tu cakap dalam hati je laa ..kang kalau cakap depan - depan mau hilang kepala kau 😂
Seorang pelayan cafe itu menghantar minuman yang dipesan oleh exy sewaktu menunggu sahabatnya .
"Nah minum laa , aku order tadi untuk korang .." kata exy sambil minum airnya ..
"Wahh , datang - datang je dapat minum air ..thanks exy ..kau macam tahu-tahu je kiteorang tengah haus .."ujar Ris dengan gembira
"Hmmm..ehh ella ..kau cakap ada orang langgar kereta kau kan tadi..?tpi aku nampak kau sihat je ."kata exy dengan matanya memerhatikan ella , ris dan dell
YOU ARE READING
GADIS MAFIA
RomanceBaca je la :) [#] Dilarang copy Cerita ini❌ ___________________ START : 21 September 2017 END :