Ce surpriza mi-a facut Lisa! Lucas e varul ei! Cand l-am vazut mi-a picat fata, dar am incercat sa-l ignor. Si am reusit pana cand....- Lora!
- Ce e Lucas?
- Pai... vezi tu... eu...
- Mai multe silabe, te rog!
- Eu merg la un curs de muzica acum si vrei sa vii cu mine?
- Sigur! De ce nu?Am mers cu el. Cand am ajuns erau multi copii intr-o sala destul de mare a liceului din centru. Profesoara l-a pus pe Lucas sa cante, asa ca a insistat sa cant cu el.
Dupa toti ne-au aplaudat si profesoara a insistat sa vin si eu la cursuri, asa ca atunci cand am ajuns acasa mama a acceptat. Dar pentru ca e mama la invitat pe Lucas sa manance cu noi.
- Si Lucas ce iti place sa faci?
- Sa cant. Eu practic am tarat-o pe Lora dupa mine azi.
- Si ai iubita? intreaba tata, iar eu cu Lucas aproape ne inecam cu mancare.
- Da ce e asta? Interogatoriu? intreb eu.
- Nu! Doar am pus o intrebare perfect normala pt un baiat care sta in preajma fiicei mele.Morrr! Bine pana la sfarsit a tacut. La sfarsit l-am condus pe Lucas pana la poarta.
- Lora?
- Da?
- Eu... eu...t..., se chinuie el sa zica ceva, dar pana la urma ma saruta. Parca o vad pe mama tipand de bucurie si tata maraind.- Lora, vrei sa fii iubita mea?
- Da!Timpul a trecut, iar eu nu pot spune ca m-am schimbat foarte mult, dar nu mai sunt fata aia de la inceput. Ce am realizat de atunci,pai.... o familie frumoasa alaturi de Lucas. Totul e bine cand se termina cu bine.
Asta a fost povestea mea! Scrisa intr-un caiet de mult uitat.
______________________________________
Ce se intampla cand iti moare inspiratia la o carte? O termini mai repede, decat ai planui. Da dragilor asta e sfarsitul si acestei carti. Sper ca va placut!
CITEȘTI
Jurnalul unei fete EMO
Short Story" Am auzit de multe ori: "Ce e viata pentru tine?", iar eu le-am raspuns:" Viata e iadul pe pamant. Cel putin pentru mine!" Sunt si voi fii mereu o fata EMO, care nu se v-a lasa calcata in picioare de o curva si un curvar, chiar daca incep sa simt c...