Ξυπνησα στην αριστερη πλευρα ενος κρεβατιου που μου ηταν πολυ οικειο. Ενιωσα δυο χερια να μου κανουν μαλαξεις στα βυζια μου.
Ηταν η τσιμπουρα δηλαδη η γκομενα μου η παρθενα!
Ξαφνικα θυμηθηκα την συνχωρεμενη την θεια μου την αγλαια που μαζευε τα αυγα απο το κοτετσι σιγοτραγουδωντας λιλιανα χιωτη το τελευταια χιτ εκεινης της εποχης τις "κοτες" (βλεπε βιντεο). Ας την αφησουμε τωρα αυτη εκει που βρισκετε και να επανελθουμε στην πραγματικοτητα οπου η τσιμπουρα με χαιδευε εντονα την περιοχη του εφηβιαιου μου.
Με κοιτουσε ολο νοημα και μου λεει με λαγνο υφος:
- Βρεχει χυσει βρεχει χυσει ποιος θα ρθει να με ποτησει??
- Εγω μωρο φυσικα! Βλεπεις κανενα αλλο ποτηστηρι προχειρο εδω κοντα?? Αλλα οχι τωρα τσιμπουρα. Εχω να παω στον ποδολογο για αυτους τους μυκητες που με παρενοχλουν εδω και καιρο. Και εσυ ομως εχεις να πας σχολειο. Θα αργησεις παλι!!
- Ομποοο... παλι θα με αφησεις ανικανοποιητη?? Δεν με λυπασαι?
Μου ειπε με ενα ναζιαρικο υφος και ενα βλεμα ολο υπονοουμενο. Αλλα δεν πρεπει να υποκυψω! Εχω ενα ραντευου να παω!
- Λυπαμε μωρο, περασαμε πολυ ωραια χθες το βραδυ αλλα πρεπει οπωσδηποτε να φυγω! Θα τα πουμε το σαββατοκυριακο για το "μαθημα φυσικης" που εχουμε!
Της ειπα κλεινοντας το ματι.
Δινοντας της ενα πεταχτο φιλι, δεν ηθελα γλωσσοφιλο γιατι το στομα της μοσχοβρωμουσε απο χθες το βραδυ που εφαγε παστουρμα με τζατζικι, σηκωθηκα απο το κρεβατι με δυσκολια επειδη με πονουσε η μεση απο τις χθεσινες συνευρεσεις με την τσιμπουρα μου!!
Αρχισα να ντυνομαι γρηγορα ριχνοντας πλαγιες ματιες στο λεπτο αχαρο σωμα της παρθενας που με αναβε πολυ.
Με κοιτουσε με ενα παραπονιαρικο βλεμα και ηταν ζωγραφισμενο στο προσωπο της ενα υφος ολο ποθο βλεποντας το καλοσχηματισμενο σωμα μου που δεν μπορουσε να αντισταθει κανεις!
- Τα λεμε καυτη τσιμπουρα!!
Κλεινοντας μια ματια εφυγα πριν προλαβει να μου μιλησει και με πριξει με την ενοχλητικη της φωνη.
Αυτο ηταν για σημερα περιστερακια μου!! Ελπιζω να σας αρεσε! Τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο τσιμπουρακια μου!! Φιλακια ρουφηχτα!!!😘😘😘😘
YOU ARE READING
Boys Over Girls
RomanceΗ Εύη ειναι μια συνηθισμένη 19χρονη κοπέλα στο δεύτερο έτος της ιατρικής με μία συνηθισμένη ζωή και μεγάλες φιλοδοξίες. Ή ετσι τουλάχιστον πιστεύουν οι περισσότεροι... Τι θα συμβεί όταν θα γνωρίσει έναν γοητευτικό αλλά αγενή και εγωκεντρικό δισεκατο...