Βγαινω απο τον ποδολογο και μαντεψτε?!
Παλι σκεφτομαι αυτη την μουναρα τον κυριο περιστεριου. Πρεπει να κανω κατι επηγοντως για να τον ξεχασω!!Το βρηκα!!!
Θα παρω την τσιμπουρα μου για να περασουμε ενα σεξαλλο βραδυ γεματο παθος και σωματικα υγρα(lol).
Καθως πηγα να βγαλω το κινητο μου απο το παπουτσι μου(το βαζω εκει για λογους ασφαλειας αν και μετα βρωμαει λιγο ποδαριλα) ξαφνικα ακουω το κινητο μου το iphone10^2 με τον ηχο του: ειμαι πουτανα απο τις ροζ ακριδες.
Ηταν ο πετρος ο μικροτσουτσουνος!
-Ελα τσολλη!!
-Τι θες μωρη τσουτσου?
-Να σε βιασω απο τα αυτια και απο την μυτη!! Εσυ τι λες να σε θελω?
-Αμα σε βιασω εγω με το πλαστικο μου dildo... θα πω σου εγω μετα ηδονη...!!
-Μωρη πουτανακι εγω αυτο που ηθελα να σου πω ειναι οτι το αφεντικο ...αυτος μωρε...οο.. αυτος ο χελιδονης τελος παντων θελει να μιλησει στο προσωπικο στο κλαμπ τωρα αμεσως!!!
-Και εγω τι θες να κανω τωρα πουστη?? Μολις βγηκα απο τον ποδολογο και πονανε τα ποδια μου απο την νεα εξελιγμενη θεραπεια κατα της αρωστιας του ποδι του αθλητη!!!
-Τσακισου και ελα εδω τωρα αμεσως!!!!!
Μπηκα μεσα σε ενα ταξι και ξεκινησα για το club. Δεν παραλειπω φυσικα πως ο ταξιτζης ολη την ωρα κοιτουσε τα βυζια μου αλλα ας μην το μεγαλοποιουμε!!
Μολις εφτασα ειδα ολο το προσωπικο μαζεμενο και τον μουναρο κυριο περδικα περιστεριου στο κεντρο.
Η καρδια μου αρχισε να χτυπαει σαν τρελη και ενιωσα το βλεμμα του κυριου περδικα στα στηθια μου και ενιωθα τα μαγουλα μου να κοκκινιζουν. Απο ποτε εγω κοκκινιζω??
Αρχισε να μιλαει ο περδικας.
-Γεια σας ειμαι ο περδικας περιστεριου το αφεντικο σας για οσους δεν με ξερουν. Σημερα σας μαζεψα ολους εδω μπουγιο γιατι σκοπευω να κανω μια κληρωση οπου θα παρετε ολοι σας μερος υποχρεωτικα. Χρειαζομαι εναν προσωπικο σερβιτορο.
Το βλεμμα του επεσε πανω σε εμενα!
Ωχχχ!!! Δεν μου αρεσει αυτο!
Αυτο ηταν λοιπον χελιδονακια και περιστερακια μου για σημερα!! Ελπιζω να σας αρεσε και συγνωμη που αργησα να ανεβασω κεφαλαιο. Αχχ εχω τοσες πολλες υποχρεωσεις που δεν τα προλαβαινω ολα!!
Σας αγαπω ολους ανεπαναλειπτα και αδυσοπυτα!!😘😘😗😙😚😙❤❤❤💗💚💞💕💙💛💚💖🖤💟❣
YOU ARE READING
Boys Over Girls
RomanceΗ Εύη ειναι μια συνηθισμένη 19χρονη κοπέλα στο δεύτερο έτος της ιατρικής με μία συνηθισμένη ζωή και μεγάλες φιλοδοξίες. Ή ετσι τουλάχιστον πιστεύουν οι περισσότεροι... Τι θα συμβεί όταν θα γνωρίσει έναν γοητευτικό αλλά αγενή και εγωκεντρικό δισεκατο...