Dneska sme pisali pisomku z matiky a odpadla nam šiesta hodina biologia. Kvôly porade. Piatu hodinu sme mali hudobnu a spivali sme tam ' kopala studienku ' a učka povedala že to mame zahrať tak my sme jej to zahrali a povedala že bude päťka,tak sme ro museli hrať a spievať asi 20 minut v kuse ale potom nam dala jednotku. Bola som na obede ktorý sa ani nedá nazvať obedom tak som to radšej nechala tak, včera pršalo a ja som mala v škole zabudnuty dažnik,vonku pršalo ale nechcelo sa mi ho mať nad hlavou ani držať a sesterka to je taka palička dala som jej ho lebo by jej bola zima,šli sme zo školy a začalo fukať a ten dažnik sa zlomil,chapete zlomil sa ! No to je jedno,viete o tom že v sobotu bude koniec sveta ? Xd. Pamätate si babu Vangu ? Ak nie tak ja Vam to zopakujem,bola to babka ktora keď bola mala prežila tropicku burku a prišla o zrak,predpovedala pád dvojičiek,smrť princezny Diany a aj toto,má to byť sedem-ročná apokalypsa. Nastane to tak že súhvezdie panna a lev sa spoja a Mesiac bude súčasťou,spoji sa s rim Slnko a bum ! Panna reprezentuje nejaku pani,lev jej korunu,Mesiac nohy a Slnko nejaku žiaru či čo. Všetko je na internete ! Ja tomu neverim. A viete o tom že dnes ide REX ? Ja pozeram a čo vy ?