Ko sva prišla v hotelsko sobo, sem najprej šla pod tuš. Potrebovala sem ga. Konec koncev sem bila utrujena od seksa in napornega dne. Presedela sem ves čas in zadnjica me je pošteno bolela od sedenja. Konec koncev sem čakala njega. Samo zato, da bi se lahko kasneje valjala z njim v vseh mogočnih položajih.
"Si lačna?" me je vprašal, ko sem se vrnila v spalnico. Pokimala sem in sedla zraven njega. Hrana je bila na pladnjih, katere je Ian očitno preložil na klubsko mizico. Bila sem sestradana, saj od kosila nisem jedla.
"Ja," sem mu pritrdila.
Jedla sva in se pogovarjala. Čeprav je bil med nama dober seks, sem vseeno doumela, da se z njim lahko pogovarjam o vsemu. Lahko se smejim. Lahko ... Bil je prvi moški, ki me je dobro pofukal in prvi s katerim sem uživala. Kljub temu pa sem vedela, da se najino druženje bliža h koncu. Bila sem pripravljena na slednje in želela sem za vedno občutiti njegov dotik na sebi, njegove poljube in predvsem občutek, ko je prodiral vame in me zadovoljil tako, kot me do sedaj ni nihče. Slednje bom vedno nosila s seboj in se spominjala teh trenutkov, saj sem bila popolnoma prepričana, da nobeden me ne bo spravil na rob užitka, kot me je on.
"Žal mi je samo, ker jutri grem domov," sem nenadoma rekla.
Ian me je objel prek ramen in privil k sebi. Poljubil me je na ustnice. S prsti sem se dotaknila njegovega obraza.
"Naj ti ne bo," je tiho rekel. "Ker nikoli ne veš, če se bova spet srečala ali ne. Vsekakor pa ... Imava še celo noč. In jaz grem jutri komaj zvečer. Mislim, da imava dovolj časa, da ne pozabiš na vse položaje, ki jih bova še preizkusila."
Zardela sem. Hotela sem nekaj reči, ko me je Ian ponovno poljubil. Čisto počasi je odvezal kopalni plašč, ki sem ga imela na sebi. Še dobro, da sem nehala jesti, sem pomislila, ko sem začutila, kako se je pričel dotikati mojega telesa. Ponovno me je poljubil in z jezikom počasi razprl moje ustnice, da sem okusila njegov jezik. Bilo je tako strastno in hkrati nežno, da se mi je skoraj zmešalo od užitka. Njegove dlani so se oklenile mojih dojk, nato se spolzele preko mojega trebuha, dokler mi ni spretno razprl mednožja. Zastokala sem v njegova usta in se ga močneje oklenila, da bi lahko občutila vsak delček njegovega telesa ob sebi ...
"Ian," sem zastokala.
"Ne govori," je šepnil in s prsti prodrl vame, da sem ponovno zastokala. Skoraj bi dosegla vrhunec samo z dotikom, vendar sem se uspela zadržati.
"Prosim te," sem zamrmrala.
"Jaz vodim, Inea," je tiho odvrnil. Še enkrat me je poljubil, nato pa me potisnil na posteljo ter se dokončno rešil mojega kopalnega plašča. Ko se je z ustnicami spolzel preko mojega vratu in pričel z jezikom krožiti po mojih dojkah, sem zastokala. V meni je ponovno prebudil val užitka. Bila sem tako zadovoljna, da se je znal dotikati mojega telesa tako, da me je skoraj pripeljal do želenega orgazma v nekaj sekundah.
"Ja," sem zamrmrala. Vrgla sem glavo vznak in se prepustila. Čutila sem, kako se je spustil nižje in v naslednjem trenutku sem čutila njegov jezik na svojem mednožju, da sem glasno zastokala. Slišala sem njegov smeh.
"Ne muči me," sem dejala.
"Saj te ne," se je dvignil k meni. Naslonil se je nadme in me ponovno poljubil. Oklenila sem se njegovih ramen in pustila, da me je ponovno poljubil. Ian me je potisnil dol in v naslednjem trenutku sem začutila, kako je prodrl vame.
"Te noči ne boš pozabila," je zamrmral.
Ne. Res je ne bom.
YOU ARE READING
One night with Ian Somerhalder
FanfictionOboževalka Iana Somerhalderja se napoti v Pariz, da sreča NJEGA. Pri njem ne sluti, da se bo njeno srečanje z NJIM spremenilo v nekaj popolnoma drugačnega ...