1.

26 7 0
                                    

-Mama, kas vakarienei? - paklausiau aš mamos.
-Blynai, Kalija. - atsakė mama nueidama į virtuvę. Tuomet aš patraukiau į savo kambarį. Priėjau prie veidrodžio ir pažiūrėjau pro jį. Jame mačiau mergina šviesiais plaukais, juodom akim. Atėjau, atsiguliau į lovą pasijungiau kompiuterį ir įsijungiau ''Teen wolf''. Tai mano mėgstamiausias serialas. Aš pažiūrėjau pusę serijos ir mama mane pakvietė į virtuvę pavalgyti. Pavalgius padėkojau mamai už vakarienę ir grįžau į kambarį. Baigiau serija ir dar pažiūrėjus kelias, padėjau kompiuterį ant spintelės šalia lovos ir atsiguliau. Pagalvojau, kaip žaisdavome su tėčiu mano kambaryje daktarus. Jis būdavo ligonis, o aš daktarė. Aš jam matuodavau pulsą arba temperatūrą, o jis apsimetinėdavo, kad skauda galvą arba pilvą. Su šiom mintim ir užmigau.

Ryte apie 8:43 pabudau. Nužingsniavau prie spintos, išsitraukiau palaidinę ir džinsus, nuėjau į vonią nusimaudyti. Nusimaudžius ėjau į virtuvę. Svetainėje pastebėjau sėdinčią mamą ir valgančia cepelinus. Bėgte nubėgau į virtuvę, čiupau lėkštę, įsidėjau cepelinų ir grietinės ant jų. Labai skaniai suvalgiau ir nuėjau padėkoti mamai. Aš cepelinus labai mėgstu. Nuėjau į kambarį, pasiėmiau sportinę aprangą ir ėjau link lauko durų. Užsidėjau batus ir išžingsniavau pro duris.

Ėjau miškelio takeliu per kurį vaikščiojau kai buvau maža. Aš ten vaikščiodavau su tėčiu. Jau sukausi eit atgal, bet pamačiau, kad kažkas prabėgo. Tai tikriausiai stirna. Ramiai ėjau namo. Priėjus prie durų pasijaučiau sekama. Apsisukau pažiūrėt kas ten buvo. Spėjau pamatyt tik šešėlį, todėl išsigandau. Įėjau į vidų, nuėjau į svetainę ten vis dar buvo mama. Ji žiūrėjo televizorių. Mamai aš nieko nesakysiu apie šiandieną. Jau 17:49.

Pasiėmiau kompiuterį ir įsijungiau filmą "Teen wolf". Pažiūrėjus dvi serijas mane pašaukė mama pavalgyti. Vakarienei buvo kugelis. Labai skanus kugelis. Jį suvalgius kaip visada padėkojau mamai ir nupėdinau į kambarį. Pasiėmiau kompiuterį į rankas ir vėl žiūrėjau "Teen wolf". Net nepastebėjau kaip greit bėga laikas. Jau 23:12. Na ką gi reikia eit miegot. Greitai užmigau.

Pabudau labai gera nuotaika. Valandų dabar yra 9:13. Pasiėmiau sportinę aprangą ir nuėjau į vonią. Nusipraususi užsidėjau rūbus ir nuėjau į virtuvę. Pasiėmiau buteliuką Vandens ir ėjau prie durų. Užsidėjau sportbačius ir įėjau į lauką. Buvo labai gražus oras. Todėl įsidėjau ausinukus į ausis ir pradėjau bėgti. Bebėgdama atsitrenkiau į kažką ir nukritau ant sėdynės. Jau norėjau rėkti kodėl nežiūri kur eina bet kai pamačiau kas ten šokau į glėbį. Jo plaukai juodi, sukelti į viršų, akys žydros ir jis aukštas. Aukštesnis už mane vieną galvą. Jis nesupratęs irgi lėtai apsikabino.
-Kas tu jei nepaslaptis?-paklausė jis.
-Ar neatsimeni? Kalija. Angelas sargas? Neatsimeni?-paklausiau ir jis greitai nusišypsojo ir stipriai suspaudė
-Dūstu Semai.- Jis atleido mane.
-Kaip seniai matyta! Kaip pasiilgau!- sušuko jis.
- Jo. Kiek metų nesimatėm?-
- Septynis jei ne aštuonis.

Ėjom link mano namų besikalbėdami. Bekalbėdami net nepastebėjo kaip greitai atsiradom prie mano namų. Kaip smagu sutikti draugą iš vaikystės! Atidariau duris įbėgau ir sušukau:
-Mama aš namie! Greičiau ateik!-mama atbėgo ir sustojo pamačiusi Semą. Greit pribėgo ir apsikabino.
-Labas! Seniai matytas Semai! Kaip pasikeitė tavo išvaizda per aštuonis metus! Kur tu gyveni? Kaip tavo mama?-apipylė klausimais mama jį.
-Mes gyvenam visai netoli čia. Mano mamai viskas gerai. O kaip jums?- paklausė Semas.
-O man viskas gerai.- Nusijuokė mama. Dar paplepėje nuėjau palydėti vaikino iki namų. O jis tikrai gyvena arti... Na ką dabar namo. Pradėjau eiti link namų bet staiga kažkas prabėgo prieš mane pasirodė ant to padaro kuris prabėgo ugnis ir aš pradėjau cypti. Nukritau ant žemės. Dar nebuvau nuėjus toli nuo Semo namų tai jis išgirdo kaip sucypiau ir atbėgo prie manęs. Na aš kaip maža išsigandusi mergaitė verkiau.
-Kas atsitiko?- paklausė vaikinas. Aš nieko neatsakiau nes verkiau. Kas ten prabėgo? Ši mintis sukosi mano galvoje.
-Š, nusiramink. - ramino mane Semas. Šiek tiek nurimus atsistojau nuo žemės.
-Man suskaudo galvą labai stipriai tad nesijaudink ir eik namo, pailsėk. Ate. - tiek pasakius pradėjau vėl eiti namo. Grįžusi namo atidariau duris, nupėdinau į virtuvę pasiėmiau sumuštinį ir suvalgiau. Nubėgau į kambarį, pasiėmiau į rankas telefoną pažiūrėjau kiek valandų. Jau 13:33. Per telefoną pasijungiau "Teen wolf", kad užmirštčiau kas šiandien buvo. Pažiūrėjau aštuonias serijas. Jau 17:23 valandų. Atsistojau nuo lovos, nuėjau prie durų, atidarius jas nutrepsėjau į svetainę. Jame buvo tik mama. Kaip visada.
-Vakarienė jau ant stalo. - mama parodė į virtuvės pusę. Nuėjau į virtuvę. Ir vėl cepelinai! Valio! Įsidėjau cepeliną į lėkštę, užsidėjau grietinės ir pradėjau valgyt. Suvalgius nuėjau pas mama padėkoti jai už cepelinus. Padėkojus nubėgau į savo kambarį. Pasiėmiau telefoną ir vėl pradėjau žiūrėti "Teen wolf". Pažiūrėjus dar šešias serijas padėjau telefoną ant spintelės ir užmigau.

***Sapnas***

Visur miškas ir juoda. Bėgau takeliu, bet išgirdau šnabždesį jis sakė eiti tiesiai. Pamačiau šviesa pribėgus arčiau pamačiau, kad tai ne šviesa, o tai kažkoks degantis padaras. Jis vaikščiojo ant keturių. Priėjęs prie manęs jis sušnabždėjo man į ausį
-Mirtis.

MIRTISWhere stories live. Discover now