GERÇEKLEŞEN HAYALLER

222 10 0
                                    

Şebnem kıkırdayarak kağıdı açtı. Bense hâlâ ne olduğunu anlamamıştım. Şebnem kağıtta yazanları okumaya başladı. Birden çığlık attım. Şebnem'in elinden kağıdı alıp doğru mu değil mi diye tekrardan okudum. Evet doğruydu.

"İTÜ KONSERVATUVAR"

Tercih sonuçlarının bugün açıklandığı tamamen aklımdan çıkmıştı.

Sonunda istediğim yeri kazandım. Yeeeeeeaaahh!! :)) Acaba şurda masanın üstüne çıkıp dans mı etsem? Ya da şurda takla mı atsam ? Bilemedim. Allah'ım istediğim yeri kazandım. Hep hayalini kurduğum yeri kazandım. Bir tek hayalim vardı, ona da kavuştum. Heeeyy! Bir dakka. Peki ya Şebnem ?¿

"Şebnem sen nereyi kazandın?"

"İTÜ Konvervatuvar."

"Şebnem ciddi misin?" dedim. Sevinç ve şaşkınlık dolu bakışlarımı Şebnem'e fırlatıyordum. Şebnem gayet ciddiydi.

Mutluluktan havalara uçuyordum. Hem arkadaşımdan ayrılmayacaktım hem de hep hayalini kurduğum okula gidecektim. Bir yandan kendimi sakinleştirirken diğer yandan da kahvemi yudumluyordum. Birden Şebnem'in telefonu çaldı.

" Alo. İyiyim sen? İTÜ Konservatuvar, sen? Ciddi misin? Çok sevindim. Peki. Sonra görüşürüz."

Meraklı bakışlarımı Şebnem'e gönderdim. Şebnem bakışlarımı anlamış olacak ki ben sormadan anlatmaya başladı.

"Koray'da İTÜ Konservatuvar kazanmış."

Hah bi de bu eksikti. O ukala şeyle aynı okulda mı okuyacaktım ben? Allah'ım sana geliyorum!!!

Koray, Şebnem'in çok yakın bir arkadaşıydı. Ben o çocuktan hiç haz almasamda Şebnem, iyi biri olduğunu söylüyordu. Benim gözüm işte bir kere tutmadı mı bir daha tutmuyor. Koray'dan hiç hoşlanmasamda yine de ara sıra yanımıza geliyordu.

                                ♥

Eve kendimi attığımda yorgunluktan ölüyordum. Şebnem'le beraber ayaklarımıza kara sular inene kadar gezmiştik. Evde ise annem hâlâ arkadaşlarıyla sohbet ediyordu. Onun bunun dedikodusunu yapıyorlardı. Hiç görünmeden odama çıktım.

Gidin artık da bi rahat yüzü görelim amk!

Kapı sesi geldiğin de odamdan çıkıp salona indim. Anneme tercihimin sonucunun açıklandığını, hayallerime kavuştuğumu anlattım. Annem de en az benim kadar çok sevinmişti.

                                ♥

Odama çıkmamla kendimi yatağa atmam bir oldu. Yastığa başımı koyar koymaz uyudum.

İşte yeni hayata başlıyorum...

BAZEN AŞK SONRADAN GELİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin