Merhaba, uzun bir zaman sonra kendimi bölüm yazarken görmek çok hoş.
Demet Akalın şarkıları kadar mükemmel (!) bir hikâye getirdim size.
Merak etme bebeğim, gözlerim de benden nefret ediyor.
Gözlerimi kezzap şişesinin içine atmak istiyorum, temizlik önemli tabi.
Üvey abin dediler...Samsung galaksi note beş...
(samsung galaxy note 5)Aypet, kardeşim aklına gelmediyse gir google'ye bak nasıl yazılıyor.
Sen ağliya dur biz ağlayalım.
Telefonum şuan ağlıyor, Allah aşkına bunu okuyan kişiler neyin kafasındasınız? Yani ben böyle bir hikâyeyi basılı görsem Türkçeye hakkaret diye yakarım.
Şimdi bile yakmak istiyorum o okunmayı haketmiyor.Hayır bunu yazan kişi ilkokullar bile kelimleri düzgün yazabiliyor, düzgün yazmakla kalmayıp noktalama işaretlerini bile ayıra biliyor.
(Buradan demek istediğim 'ilkokul terk misin' demek istememem.)Onu geçtim 'kitabın' ismi bile benim nefret kusmam için bir gerekçe.
Wattpad'din sözde yazarları lütfen birazcık araştırın, ne nasıl yazılır, doğrusu nedir, noktalma yanlışları nedir.
Ve ben NYK (Noktalama Yanlışları Kurumu) başkanıyım sinir etmeyin beni, o telefonlar araştırmaktan başka her halta yarıyor.
Okuma yazma bilmeden, noktalama nedir bilmeden şu gereksiz uygulamaya gelmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Eleştiri
VampiroYazım yanlışları bir süs, noktalama yanlışları ise çerez değildir. -İstek eleştiri alınmıyor. -Sert bir dil vardır.