Maddyn nk.
"Siis olinko mä koomassa?" kysyn surullisena.
"Olit" vastaa Perrie.
" Entä Luke Roberts Hemmings ja se mitä unta mä näin?" kysyn hämmentyneenä.
"Minkälaista unta näit?" kysyy Isabella.
"No olin sen kaa yhessä ja koettiin hyviä sekä pahoja muistoja" vastaan hieman surullisesti.
"Siis oot tuntenut Luken jo vauvasta lähtien ja ootte olluta iana yhdessä ja oot kertonut mulle, että tykkäät siitä, mutta se ei ole vastannut sun tunteisiin" kertoo Isabella.
"Mut missä se nyt on ja loput pojista?" kysyn hämmentyneenä.
"Ne on 1Dn kiertueella lämppäämässä mukana" sanoo Perrie hymyillen.
"Ööm nyt saat kyl kertoo kaiken mitä on tapahtunut" sanon Perrielle.
"No siis sähän tunnet 1Dn niin et usko, mut sun unessahan ne ei oo ollu sulle mitään muuta kuin se, että 5 sosin keikkakaveri niin tiiätkö, että Harry on sun serkku kans?" sanoo Perrie hymyillen.
" ANTEEKS SAANKO KUULLA TON LAUSEEN UUDELLEEN MÄ RAKASTAN 1DTÄ JA NIITTEN MUSIIKKIA!!!!!! MITEN TÄÄ ON MAHOLLISTA?????!!!!!! huudan innostuneena.
"Helposti my darling" kuulen Harryn äänen.
"Omgggggg sä oot siinä!!!! hymyieln hyvin leveästi Harrylle ja huomaan loputkin 1Dstä ja vielä parhaat ystäväni toisesta bändistä.
"Sä oot elossa!!" kuulen Ashtonin äänen ja tunnen hänen halaavani minua.
"Joo mä oon elossa, mulla on vaan vaikeuksii muistaa asioita" sanon surullisena ja katson LUkea päin joka katsoo sairaalasänkyäni.
Katson Perrietä ja kohotan kulmaani, että ollaanko me yhtään läheisiä Luken kanssa. Hän nyökkää minulle.
"On ihana nähä teitä pitkästä aikaa" sanon iloisesti.
"Ihanaa, et oot palannut" sanoo Louis ja Michael yhtäaikaa.
Naurahdan ja katsoin jokaista poikaa tarkasti.
"Maddy, miks katot meitä kaikkii noin oudosti?" kysyy Calum.
" No siis en oo nähny teitä niiku kolmeen vuoteen kun oon ollu koomassa, mut siis oon tietty nähny teit mun tosi pitkäs unes" sanon.
"Uhh ai että ihan unessa" kuulen Michaelin vitsailevan.
Ja sitten kuulen tuon ihanan lauluäänen:
"I remember the day you told me you were leaving
I remember the make-up runnin down your face
And the dreams you left behind you you didn't need them
Like every single wish we ever made
I wish that I could wake up with amnesia
And forget about the stupid little things
Like the way it felt to fall asleep next to you
And the memories I never can escape
'Cause I'm not fine at all" Luke laulaa ja katsoo minua suoraan silmiini.
Voisin vain jäädä tähän hetkeen ikuisiksi ajoiksi.
"Me luultiin, että oot kuollu" sanoo Luke hiljaa.
"Ja luultiin, et menetettiin meidän paras ystävä" jatkaa Calum.
Niall katsoo minua hetken ja mietin mitä hän miettii.
"Muuten oot yhessä Niallin kanssa" kuiskaa Perrie.
" Anteeks mitä?! kysyn hyvin kummissani.
"Ootte jo seurustellu noin 5 vuotta jos koomassa olo lasketaan mukaan" sanoo Perrie hiljaa.
"Entäs Luke?" kysyn.
" Musta tuntuu, et se tykkää sust vähän" sanoo Perrie.
" Hei kaikki voisinks mä pienen hetken olla Maddyn kanssa?" kysyy Niall.
"Totta kaii" vastaavat muut.
"kiitos" vastaa Niall.
"Mitä sul oli asiana?" kysyn.
"Niin siis me ollaan oltu yhessä 5 vuotta, jos sun koomassa olo lasketaan" sanoo Niall.
"Joo" vastaan.
"Ja siis mä oon tosissani täs meiän suhteest niin Maddy Blomwood, jolla on kauniit vihreät silmät ja punaiset hiukset haluatko tulla vaimokseni?
{Sanat: 466}
[Kirjailijan kommentti]
Miks aina sillon kun alottaa uuuden kirjan niin on aina motivaatiota kirjoittaa jotain mut si ku on vanhaa kirjaa kirjoittanu motivaatiota ei riitä?? Mut siis nyt on uus kirja alotuksessa ja toivon et tykkäätte vähän mutkistuneesta tarinastani mut joo ei mul ollu muuta
Enjoyyyy
All the love Milla💓🌹
YOU ARE READING
English Love Affair book 3
RomanceMaddy herää koomasta ja hänen koko elämänsä on ihan sekaisin