Luku 3

29 3 0
                                    

Maddyn nk.

On kulunut kuukausi siitä, kun olin viimeksi sairaalassa ja valitsin Niallin. Minun ja Niallin välit ovat edelleen samat ja en ole puhunut Luken kanssa pitkään aikaan. Minun pitäisi selittää teille miksi valitsin juuri Niallin, koska olette varmaan miettineet sitä. Aloitetaan siitä, kun heräsin koomasta. Olin ihan sekaisin siitä, missä olen ja mitä minulle on tapahtunut. Sain tietää alussa, että minähän näin unta kaikesta siitä, että menin Luken kanssa naimisiin ynnä muuta. Tosi asiahan oli se, että olen ollut koko ajan Niallin kanssa yhdessä. Olen tällä hetkellä ihan onnellinen Niallin kanssa, mutta haikailen vielä paljonkin Luken perään. En tiedä mitä tekisin, mutta aion vielä kokeilla suhdettamme. Olemme Niallin kanssa menossa naimisiin huomenna ja meillä on tänään polttarit minne tulee kaverini eli Mirella johon tutustuin sairaalassa  ja 5 sosin pojat. Mirellalla ja Ashtonilla on jotain säpinää keskenään. Ai niin kaikki ei olekaan unta, koska Milla ja minä olemme olleet pitkään pidetty yhteyttä ja olemme olleet lapsuuden ystäviä. Hän ja Calum ovat olleet naimisissa 2 vuotta, mistä en tietenkään muista mitään. Mitä Michaeliin tulee hänellä ei ole tyttöystävää. Lukellakaan ei tietääkseni ole ketään ellei hän ole taas hairahtanut pahalle tielle.

"Maddy, olisi aika lähteä polttareihisi" sanoo Milla ja kurkkaa meikkihuoneeni ovesta.
"Oota hetki viimeistelen vielä meikkini loppuun" vastaan ja käännyn häntä kohtaan ja hymyilen samalla tuolle.
"Joo, mä ootan täs eteises pojat oottaa alhaal" vastaa Milla ja istuu sohvalle, mikä on huoneessani.
"Missä Mirella muuten on?" kysyn tuolta ja laitan meikkkini loppuun.
"Ööh kait se oottaa siel baarilla minne me olemme menossa, muuten jännitääks sua nähä Luke pitkäst aikaa, kun eiks siit oo kuukaus ku viimeks näitte?" katsoo Milla minua sivusilmällään.
"Nooh kai mua vähän pelottaa et hairahdun tieltä ja menen tekemään jotain anteeksi antamatonta" vastaan ja nousen tuoliltani ja laitan sinisen mekkoni päälleni ja otanlaukkuni.
"Mä katon sun perään, btw vihdoinkin oot valmis" virnuilee Milla.
"Totta kai ja kiitti" sanon ja otan nahkatakkini mukaan, koska kesäillat ovat yleensä kylmiä.
"Muuten et oo nähny muita poikiakaan pitkään aikaan" tuumaa Milla.
"Noh se on kyllä totta, on kiva nähdä pitkästä aikaa pojat ja myös Luke vaikka meillä on ollut vähän juttuja meneillään" vastaan ja laitan oven perässä kiinni ja näen jo Michaelin vilkuttamassa meille.
"Maddyyyyyyyyy" huutaa tuo ja juoksee minua kohti.
"Michaeeeeeelllll" huudan ja juoksen tuota kohti niin hyvin, kuin pystyy korkokengillä.
Michael vetää minut hänen syleilyynsä ja pyörittää minua hänen sylissään.
"Mulla on ollu sua iha hiton kova ikävä" tuhahtaa Michael ja tuoksuttaa hiuksiani.
"Mullakin sua ja teitä kaikkii" sanon ja vilkaisen muita ja katseeni jähmettyy Lukeen ja hänen vierellään sisovaan tyttöön.
"Ööh Mike" kuiskaan.
"Niin? kysyy tuo minulta ja laskee minut alas ja näen sivusilmälläni, kun Mike katsahtaa minuun.
"Kuka tuo tyttö on, joka on Luken seurassa?" kuiskaan.
"Ai joo hän on Luken tyttö"
"Ai siis Luken lapsi?" kuiskaan ja katson Mikeä.
"Eii vaan hänen uusin tyttöystävä. Hän meni baariin ja löysi sieltä hänet" kuiskaa MIke minulle.
"Kuinka kauan he on ollut yhdessä ja mikä hänen nimensä on?"
"Ööh jonkun kuukauden ja Gabriella Rose" vastaa Mike ja katsoo minua hämmentyneenä.
"Tuuttekste?" kysyy Ashton.
"Ei helvetti" kuiskaan ja tunnen kyynelten tulevan.
"Maddy onks kaikki ok?" kysyy Milla.
"Ei todellakaan" vastaan ja menen istumaan autoon.
"Mikä on?" kysyy Luke.
"IHAN KUN SE SUA KIINNOSTAIS!!!!" tiuskaisen tuolle.
Luke halaa minua ja sanoo:
"Järkytyit varmaan tosta tytöstä, mutta ollaan yhessä ja tullaan olemaan jatkossakin tykkäsit tai et" sanoo Luke ja tyrkkää minulle antamani sormuksen minkä annoin kuukausi sitten.
Silloin kyynelkanavani aukesivat.

(Sanat: 567)

Kirjailijan kommentti:
Hellouuu tääl taas ollaan, oon nyt taas tääl on ollu vähä kiireit ku on ollu yhteishakuu yms niih en oo kerenny kirjottelee mut yritän nyt jatkos kirjottaa enemmän.
all the Love Milla👅❤️

English Love Affair book 3Where stories live. Discover now