Maddyn nk.
Katson Lukenmenevän tytön luokse ja suutelee häntä intohimoisesti. Kaikki unessani tapahtuvat muistot palaavat ja alan enemmän itkeä. Katson sormusta ja luen uudestaan mitä siinä lukee "Always for yours". Tunnen olkapäälläni käden ja katson Mirella on siinä.
" Miksi et kertonut minulle, että Lukella on tyttöystävä?" kysyn.
"Ajattelin, että Luke kertoo sen sinulle" vastaa Mirella.Nyökkään ja kuivaan kyyneleeni. "Mennään pitämään hauskaa" sanon hieman hymyillen.
Astun sisään baariin ja Ashton tulee halaamaan minua "kaikki järjestyy kyllä aikanaan" tuo kuiskaa korvaani ja vinkkaa minulle silmäänsä irrotessaan halista.
Hymyilen tuolle hieman ja katson Lukea, joka katsoo minua surullisena. Menen hämilleni ja menen baariin hakemaan juotavaa. Otan viskiä ja juon sen kulauksella. Vedän tänään kunnon perseet. Hymyilen tytöille ja jatkan juomista. Huomaan jonkun halaavan minua takaapäin ja tunnistan tuon tuoksusta, että se on Luke. Hän kääntää minut itseensä päin ja työntää minut baaria vasten ja suutelee minua intohimoisesti. Suutelen tuota takaisin ja laitan käteni tuon hiuksiin.
"Olen kaivannut sinua" kuiskaa Luke ja silittää poskeani.
"Minäkin sinua" kuiskaan.
"Onko sinun pakko mennä Niallin kanssa naimisiin?" kysyy tuo ja katsoo sormusta kädessäni ja korua missä on nyt minun ja Luken molemmat sormukset.
"Olen miettinyt sitä" vastaan ja katson tuota silmiin.
"Ole minun aina" sanoo Luke ja suutelee minua. "Rakastan sinua ihan oikeasti"
" Voi kunpa se olisi niin helppoa" kuiskaan ja suutelen tuota.
"Tiedän, että häissäsi, kun näet minut smokissasi niin haluat perua ne häät" kuiskaa LUke korvaani ja irrottautuu minusta.
"No herrallahan on suuret haaveet" sanon hymyillen.
"Pitäähän sitä aina olla" sanoo Luke.
HYmyilen ja totean tuolle "Menen käymään vessassa" ja vinkkaan silmääni.
Luke hymyilee minulle ja seuraa minua vessaan ja tulee invavessaan minun kanssani. HYmyilen ja katson tuota. Lukitsen oven ja tuo työntää minut seinää vasten samalla, kun ottaa minut kiihkeään suudelmaan. Vastaan suudelmaan ja vedän vaatteitani pois päältä. En ole pitkään aikaan saanut edes Niallilta niin mikäs siinä, jos yhden kerran saisin Lukelta. Huomaan, kun molempien vaatteet ovat maassa ja sitten tunnekin jotain....
Myöhemmin:
Puen vaatteet takaisin ja suutelen Lukea hymyillen ja menen takaisin muiden luokse. Milla katsoo minua juuri sillä ilmeellä, että minun ei olisi pitänyt tehdä mitään ja huomaan muidenkin katsovan minua kummissaan.
"Maddy kai sinä tiedät mitä sinun kaulassasi on? kysyy Michael virnistäen.
"EN" huudahdan ja katson Luken kaulaa.
"Ei v*ttu" sanoo Luke ja katsoo minun kaulaani. "Siinä on aika paljon kuules neitoseni fritsuja" tuo jatkaa.
"Ei voi olla" sanon ja katson tuota silmiin.
"On" sanoo tuo ja ottaa kuvanja näyttää minulle.
Hymyilen hieman ja sitten vakavoidun.
"Saanko sinun antaman sormuksen takaisin?" kysyy Luke.
Nyökkään ja tunnen tuon ottavan korun pois päältäni ja laittavan omaan kaulaan. Huomaan Niallin ja muut 1D:n pojat ja alan panikoimaan.
"Rauhoitu" kuiskaa Luke minulle.
Niall astuu sisään ja katsoo minua tyrmistyneenä.
"Hei kulta" sanon hymyillen.
"TÄMÄ OLI TÄSSÄ!!!!!! TIESIN, ETTÄ PETÄTMINUA HETI KUN ET OLE SAANUT KUUKAUTEEN!!!!!!!" huutaa tuo.
"Anna minun selittää" sanon.
"Huomenna tulet pakkaamaan kamat ja lähdet elämästäni!!!!" tuo sanoo vihaisena.
"Ei älä jätä minua anna minun selittää" kuiskaan ja alan itkemään ja Luke halaa minua.
"Sinäkö koskit MINUN VAIMOONI?!!" kysyy Niall ja lyö Lukea. Siitä syntyykin tappelu ja alan huutamaan "NIALL IRROTA LUKESTA OTTEESI TÄMÄ OLI MINUN IDEANI JA SE OLI VIRHE VOITKO NYT IRROTTAA LUKESTA OTTEESI"
Sitten tunnen nyrkin naamassani ja kaadun. Niall alkaa hakkaamaan minua kunnolla ja alan itkemään. Vartiat ottavat tuon kimpustani ja tunnen kuinka minua sattuu nenääni. Sanon itkien tuolle S-Selvä t-tulen t-tänään p-pakkaamaan k-kamani p-poikien k-kanssa j-ja M-mirellan j-ja M-millan. Tunnen kuinka LUke halaa minua ja ottaa paitansa pois ja tyrehdyttää minun nenääni. En tunne mitään.
"Maddy, minä menen pakkaamaan tavarasi" sanoo Milla ja ottaa avaimeni ja Mirella menee mukaan. Niall lähtee 1D:n kanssa pois ja katsoo minua ilkeästi.
"Me menemme nyt päivystykseen" sanoo Ashton kaiḱille. Tunnen kuinka Luke ottaa minut syliinsä ja alkaa kantamaan minua autoon.
[Sanat: 610]
Pitkästä aikaa lukua
All the love Milla
CZYTASZ
English Love Affair book 3
RomansMaddy herää koomasta ja hänen koko elämänsä on ihan sekaisin