1.

548 54 21
                                    

Šta smo nas dvoje?

E pa prijatelju to ti je dobro pitanje. Vidiš, nas dvoje smo nešto više od prijatelja ali manje od ljubavi i tako je uvek bilo.

Čarobne smedje oči koje izazivaju vrtlog u mojoj glavi će mi, izgleda, zauvek ostati misterija jer nikada neću biti sigurna šta je on.

Poznajemo se skoro oduvek. Najbolji drug koga sam u početku volela kao brata bio je moj zaštitnik, moje rame za plakanje, postao je moja tajna, suza na jastuku i ono najvažnije, postao je moja lekcija.

Iskreno, bilo je ovo teško gradivo. Ali ja i ti? Mi ćemo uvek biti više od prijatelja i manje od ljubavi.

}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{

Sećaš li se se druže onog dana kada smo prvi put zajedno sedeli na tribinama igrališta na kraju naše ulice. Plakala sam zato što su me ismevali u vrtiću a ti si mi prisao i zagrlio me.

Bez pitanja. Samo zagrlio.

Nisi znao tada, a najverovatnije ne znaš ni sada, koliko je taj zagrljaj meni značio. Mala, čupava, šestogodišnja, plavušica kojoj si ulepšao veče.

Živeo si kući preko puta moje ali se nismo posebno družili sve do te noći.

Od tada smo postali skoro nerazdvojni.

Zajedno smo spustili loptu sa krova, zaglavili zmaj na drvetu, našli i nahranili malo mače, učili da vozimo skejt, trčali po parku u potrazi za bubamarom, tražili detelinu sa četiri lista i sve je to počelo iskrenim, dečijim, zagrljajem.

Naša priča je tako počela, a sada, skoro deset godina posle toga samo što se ne raspadne. Samo me opet zagrli i znam da će biti sve u redu.

Ja i moje lude želje...

/ Dobila sam neku inspiraciju odjednom za još jednu kratku priču. Ovo što je boldovano na kraju je njeno razmišljanje kada obadvoje imaju 17 godina. Svaki deo počinje sa 'sećaš li se druže...' i to predstavlja ime priče. Zadnji deo će govoriti o njihovom odosu sa 17 godina. Vidimo se na kraju price./
MalaStreberka JaSam1234 zvezdanaprasina 😘

Sećaš li se družeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora