S Lau jsme se ještě vyfotily na Instagram, natočily musical.ly a pak jsme konečně šly za Johnem a MacKenzie. Sotva co jsme vešly za roh, obě jsme se na sebe vyjeveně podívaly. Johnny a MacKenzie se líbali!
,,Tak tohle mu oplatím!" řekla zlomyslně Lauren a začala se ďábelsky smát. Já se začala smát taky, ale jejímu smíchu. Lauren je vyfotila na Snapchat a k tomu přidala popisek:
,,Jenzie is real!".
Do minuty to mělo tisíc zhlédnutí. Potom jsme se k nim vydaly.
,,No kde jste jako byly?" zamračila se na nás nafučená MacKenzie.
,,No určitě jsme nedělaly to stejné jako vy." vrátila jí to Lauren. Johnny zčervenal a radši si zapnul mobil. Až uvidí co tam Lauren dala...
MacKenzie udělala to samé. My jsme si s Lauren asi minutu povídaly, ale pak jsme obě dostaly výbuch smíchu nad Kenziiným obličejem. Bradu měla skoro až u kolen. Johnny si toho asi všiml taky, takže se jí koukl do displeje. Jakmile viděl fotku, kterou tam přidala Lauren, hlasitě zařval.
,,Lauro, děláš si ze mě sakra srandu!?"
Pokud je alespoň tohle při starém, tak vím, že Lauren nesnáší, když jí někdo říká Laura.
,,Běžíme!" drkla do mě Lau.
,,Znám jedno místo, kam bychom se mohly prozatím schovat. Pojď za mnou." křikla jsem v běhu na Lauren.
Jelikož má Bill takovou starou továrnu, ve které pracuje i můj táta, tak to tu znám. Vyběhla jsem tedy i s Lauren v patách schody, které vedly do menší kuchyňky, kde byl i záchod a koupelna a taky menší ložnice. Bill tu někdy přespával.
,,Mám to! Zamkneme se v koupelně! Je tam i balkon takže uvidíme ven!" řekla jsem Lauren.
Jen co jsme s Lau vběhly do koupelny, šáhla jsem po klíči a zamkla jsem.
,,Uff, tak to bylo těsný!" oddechla si Lauren.
,,Jdeme se kouknout na ten balkon, ne?" dodala ještě.,,Čau všichni, dneska tady bude takový menší prank na Lauren a Lily. Namícháme jim pití, které nebude zrovna dobré. Je to pomsta za tu fotku, kterou asi většina z vás viděla na Snapchatu..." slyšely jsme ze zdola, jak Johnny s MacKenzie natáčí video.
,,Bože, to je pablb, on ještě na tu fotku upozorňuje." plácla se do čela Lau a já se začala smát.,,Tak jak to teda uděláme?" zeptala jsem se Lauren, když už jsme byly vevnitř a vymýšlely náš plán.
,,Až se ta fotka po dni smaže, dám jí tam znova." usmála se pro sebe Lau.
,,Jo a s tím pitím, buď jim to vylijeme na hlavu..."
,,To nepřipadá v úvahu, nemají tu věci na převlečení a přece nechceš jet domů, když tahle válka teprve začala..." stopla jsem Lauren.
,,A jo vlastně!" plácla se do čela.
,,No takže mám plán! Uděláme protiprank!" řekla a začala se smát jejímu nově vymyšlenému slovu.
,,Takže můj plán zní: Nejdřív si uděláme úvod k videu. Až nám donesou to pití, vezmeme si ho od nich a poděkujeme jim. Pak jim půjdeme namíchat pití taky, ale vsadím se že půjdou s námi, takže jim namícháme pití stejné barvy jako nám donesou oni. Ale prank bude v tom, že ty kelímky proměníme, aby oni dostali to, co tam teď míchají. Chápeš?" předvedla mi Lauren svůj plán.
,,To je dokonalý!" řekla jsem.
,,Ok, takže teď jdeme natočit úvod k videu." usmála se na mě Lau.,,Ahoj všichni! Dneska jsem tu s mojí nejlepší kamarádkou Lily!" uvedla video Lauren.
,,Ahoj!" řekla jsem do mobilu, který teď sloužil jako kamera.
,,Jak asi někteří z vás ví, na Snapchat jsem dala pravou fotku, kde si John a Kenzie dávají pusu. John s Kenzie právě teď natáčejí prank, kde pro nás s Lily míchají pití, jako pomstu za tu fotku. My je tu pomstu nenecháme jen tak udělat! Takže těšte se, naši milí Jenzie!" dořekla Lau, začala se smát a stopla video.
,,Tak to bychom měly." řekla Lauren.
,,Takže se můžeme vrátit zpátky dolů." usmála jsem se na ni.30.9. 2017
644 slovAhooj! Dnešní kapitolu berte spíš s nadsázkou, je celá myšlena jako sranda. Omlouvám se, že včera nevyšla kapitola. Není čas.🙁
Tak zatím u další kapitoly.🙂
ČTEŠ
missing you [johnny orlando ff]
FanfictionNemohla jsem na ně přestat myslet i přesto, že jsem je několik let neviděla. Ale všechno se stalo v jeden osudový den... ×××××××××××××××××××××××××××××××××× Lilia Grace. 13-ti letá dívka, která se snaží zapomenout na krutou minulost. Johnny Orlando...