Vei face un alt volum?
Sincer... nu știu.Cați ani ai?
Chiar dacă preferam să fiu puțin anonimă, 13 :)Ce te-a făcut să scrii cartea?
Pur și simplu, mă trăsnise inspirația.În ce clasă ești?
a VII-aTe așteptai să ajungi aici cu cartea?
Să zicem.De ce ai făcut o carte in proză scurtă, în loc să faci una normală, cu mai multe cuvinte?
Am avut o carte normală, dar mi s-a părut o prostie și am șters-o. Mi se pare că prin proză scurtă îmi pot exprima gândurile în câteva cuvinte, nu să lungesc și să devină plictisitor (nu fac referire la toate cărțile)De unde te inspiri?
De nicăieri, îmi vin ideile pe moment.Materia preferată?
BiologiaAi avut primul sărut?
Nu, sunt prea mică pentru relații și săruturi.Care este cartea ta preferată după Wattpad?
Care e cartea pe care o displaci foarte mult, după Wattpad?
Nu îmi plac cărțile care trec direct la acțiune, li se pierde tot farmecul. Nu am un nume.Ai vrut vreodată să ștergi cartea?
Da.Din ce oraș ești?
BrăilaEști otaku?
NuCare e genul tău preferat de cărți??((FF, Ficțiune adolescenți, Dragoste, etc)
Îmi plac foarte mult prozele scurte care mă fac să am aceleași sentimente cu personajul/personajele.Ai frați sau surori? Daca da... spune câți ani au..
Da, am un frate vitreg de 16 aniAi avut/ ai crush?
Am :>Cum ți-a venit ideea asta de carte cu ,,Ciocolata"?
Păi iubesc ciocolata, și m-am gandit să fac o carte prin care 2 adolescenți să se cunoască printr-o ciocolată.Ai călatorit vreodată în altă țară?
DaDaca da...care...și cât ai stat?
În Spania și Italia, mai mult de 2-3 săptămâni nu am statDe ce ți-ai instalat Wattpad?
Mi s-a părut cea mai genială aplicație ( și încă este)Care e melodia ta preferată? ( una singură)
Attention- Charile PuthCare e canalul tau de youtube preferat?
Nu am canale preferateCe cărți preferi, cele terminate sau cele încă play?
Cele terminateÎți place Teen Wolf?
Ador Teen WolfDacă da, care este personajul preferat?
Allison ArgentCâți ani ai?
13 aniCum te cheama?
CristinaDin ce oraș ești?
BrăilaCartea preferată de pe Wattpad? In română
Cartea fizică preferată?
Insomnii de mătaseCum ți-a venit inspirația la carte?
Mă trăsnise inspirațiaCam astea au fost întrebările. Vă pupăcesc pufoșilor♡♡♡