Timpul nu a stat in loc dar iubirea pe care o poarta Kyle pt Ettaly nu s-a stins nici macar o clipa .
Intr-un final Ettaly si a dat seama ca Kyle este cea mai potrivita persoana dar cu toate astea nu a vrut sa sa devina iubiti deoarece ii era teama ca nu cumva intr-un final sa sufere .
Dar totul ia o intorsatura .De ziua ei , in pupitru a gasit un trandafir . In timp ce se mira in clasa intra Kyle plangand spunand urmatoarele cuvinte :
- Tu esti cheia inimii mele ! Tu dai culoare vietii
mele . TE IUBESC !
Toti colegii au aplaudat chiar si Chris ( un coleg din cls care a incercat sa bage raca intre cei doi deoarece lui ii placea de Ettaly) .
Ettaly foarte emotionata a inceput sa planga spunand la urechea lui Kyle ca il iubeste .
Dar ce credeti ca se intampla!
Asa zisa cea mai buna colega s-a dus la Kyle si a sarit la gatul lui sarutandu l , acestea s-au intamplat de fata cu Ettaly.
Oare cum a actionat Ettaly ?
Spre mirarea mea si cred va si a voastra ea doar ii da o palma spunandui ca nu ii vine sa creada de ce a facut . Colega x vazand ca Ettaly nu reactioneaza cum vrea ea o impinge pe scari . Dupa o mica vizita la spital unde si -a bagat mana in gips Ettaly s-a dus la colega x si ia spus :
-Iti multumesc pentru ca mai apropiat de Kyle! Acum a devenit mult mai grijuliu cu mine .
Dupa o saptamana sa aflu ca acesta colega a lui Ettaly s-a mutat din liceu incercand chiar sa se sinucida luand pastile .Se pare ca ea era indragostita de Kyle .
Intr-o seara surprinzator colega x o suna pe Ettaly amenintand -o ca daca nu se desparte de Kyle se sinucide . Ettaly speriata face intocmai cum ii spusase .
Nopti intregi Ettaly cat si Kyle plangeau , poate erau zile in care nu iti raspundeau la telefon .
Ceva neasteptat s-a intamplat. Dar ce?
Colega x impreuna cu o prietena de a ei au murit intoxicate in casa . Desi le facuse mult rau , Ettaly si Kyle au iertat-o chiar acestia ducandu-se la mormantul ei cu flori .
In viata trebuie sa-ti cauti adevarati prieteni. Si este adevarat faptul ca nu sunt foarte numerosi.