Telefondaki resme odaklanıp
-bu kim ? Jimin'in donuk bakışları ile karşı karşıya kaldı .
Arzu:şey .. Aslında ...teyzemin bir akrabasinin komşusunun oğlu mu ne bilmiyorum .
Jimin:senin telefonun da yabancı birinin ne işi var ? ..
Cevap bekleyen gözler ile arzu'ya bakti .
Arzu:çocukla konuşmamı filan istediler .
Jimin:sebep ?
Arzu:ya ..off.. evlilik anlamında filan ...numarasini filan göndermişler işte .
Jimin:sen ne dedin ?
Arzu:şey ... ben .. yani annem düşün filan dedi ama
Jimin:gerisini duymak istemiyorum.. kapıya yöneldi birden ..
Arzu kolundan tuttu .
Arzu'dan;
Gözlerindeki hayal kırıklığını görebiliyordum. "Daha cümlemi bitirmedim jimin "dedim sert bir şekilde ."sen düşün belki evleneceğin insandır .!"dedi sert bir üslupla .bana kızdığı belliydi ..ah park jimin dinlemiyorsun bile beni ."jimin"diyerek arkasından sarıldım. Seni sakinleştirecek seyi keşke biliyor olsam ..O sadece susuyordu.
"Neden susuyorsun ? Tabiki onunla görüşmeyecegim saçmalama jimin!"kısık bir sesle ..hala susuyordu ve susması beni gerçekten sinir ediyordu. Karşısına geçtim .ellerim ile o tatlı ve ponçik yüzünü tuttum .
Gözlerinin dolduğunu farkettim .
"Hep susacakmisin "dedim cevap bekleyen gözler ile .
.jimin'den;
Benden cevap bekliyordu ama neden her seferinde bu duruma düşüyorduk.
"Sen gerçekten beni istiyor musun ? "Dedim.. boş boş gözlerimin içine baktı .
"Cevabımı aldım sanırım "dedim .
Arzu'dan;
"Hayır almadın cevabını "dedim boynuna sarılarak "ben en başında seni seçtim jimin "gözümden akan yaşlara engel olamıyordum onu kaybetme korkusu sardı birden .neden böyle hissediyordum .burnumu onun burnuna değdirdim. Eliyle gözümde ki yaşları sildi .dudakları beni kendine doğru çekiyordu sanki onu öpmemek için kendimi zor tutuyordum. Birden belimden sarıldiğini hissettim .sımsıkı tutuyordu sanki kaçacakmişim gibi ondan ..dudaklarınu bir An dudaklarima değdirdi .kalbimin atışını duyacak diye korkuyorum .sanki odada sadece ses çıkaran kalbimmiş gibi .dudaklarini dudaklarimdan ayıracaği zaman kendime engel olamayarak yüzünü tutarak dudaklarindan daha sıkı öptüm .ben onu öyle öperken o belime daha sıkı sarılıyordu. O anın ardından boynuna sarıldım. Sanırım bana iyi gelen ona sarilabilmek .onca senenin intikamini ona doyasıya sarılarak alabilirdim. .Sen benim kaderimsin park jimin..."iyi geceler "diyerek kollarını bedenimden çekti .her ne kadar kollarım onu bırakmak istemese de .Yavaş adımlar ile odadan çıktı .Kapıyı yavaşça örttü .odada tek başıma kalmıştım .yatağın üstüne oturdum .yatağın üstünde ki valizi yere attım .neler oluyor bana niye bu kadar tuhaf hissediyordum .Sonra yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım .
........
Ceren:kendimi senin yanında o kadar güvende hissediyorum ki ..
Jin:haha tabiki hissedeceksin geniş omuzlarımda
Ceren:ya !!!!Jin! !!
Jin:yaaaaa Ceren !!!!
Ceren:dışarı çıkma ihtimalimiz var mı ?
Jin:bu saatte mi ?
Ceren:evet !
Jin:ama yarın gideceksin ?
Ceren:evet ama gitmeden bir şey yapmak istiyorum .
Jin:ne yapacağız ?
Ceren ayağa kalkıp jin'in elinden çekerek onu da kaldırdı oturduğu yerden .
Jin:hava soğuk sıkı giyin .
Ceren:haha üşürsem sana sarılırim
Jin:Hmm peki diyerek gülümsedi dışarı çıktılar .
Jin:ah hava soğuk
Ceren:kışın havanın nasil olmasını bekliyorsun ?
Jin:ılık ?
Ceren:ya çinnn! Su mu bu ? Ilık olsun ?
Jin:ahhhhhh!!!!!!
Ceren:şimdi bize motosiklet lazım .
Jin şaşkın bir ifade :why ?
Ceren :motosiklet süreceğiz 😊diyerek gülümsedi .
Jin:gece gece motosiklet?
Ceren:ya jin! Sen sürme ! Aman !
Jin:ah ! Manyak kız ! Tamam bulurum Garaja bakmam lazım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE'DE 3 ÇILGIN TÜRK
FanficTürkiye deki farklı şehirlerden bts sayesinde tanışan 3 çılgın arkadaşın kore 'de biaslari ile tanışma serüveni. .. ❣22.09.2017 hayran kurguda #38.sirada ❣24.09.2017 hayran kurguda #37.sirada ❣06.10.2017 hayran kurguda 38.sirada 🍂13 .10.2017 hay...