My Teacher Dear (Sevgili Öğretmenim)

10.2K 211 50
                                    

Merhaba meleklerim uzun bir süredir bu hikaye aklımdaydı ama dile getiremiyordum .Diğer hikayelerin yeni bölümü gelmediği için bunu paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz . Bazı hatalarım filan varsa kusura bakmayın hala acemiyim . Önyargılarınızı kaldırıp yorum yaparsanız çok mutlu olurum şimdiden teşekkür ederim sizleri seviyorum . Önerilerinize ihtiyacım var . 

Elimdeki sigaramı dudaklarıma götürüp derince içime çekerken yanımda bana birşey anlatmaya çalışan Ryan'e kısa bir bakış atıp sigarımın dumanını dışarı bıraktım . 

"Beni yine dinlemiyorsun!"

Ryan'nin kızgın sesine gülerken bahçedeki ağaca birazdaha yaslandım ve biten sigaramı yere atıp ayakkabımın önüyle ezerek söndürdüm . 

"Justin senin bu sorumsuzluğundan nefret ediyorum git kızdan özür dile!"

Bu kız olayı fazla uzamıştı artık .Daha kızın adını bile hatırlamıyordum ama Ryan bana zorla hatırlatmak ister gibiydi sanki. 

"Bu sorumsuzluk değil dostum sadece sen bu olayı fazla uzatıyorsun."

Ryan sinirle bir nefes verdi. Bu kız herkimse  Ryan için önemliydi.Bunu anlayabiliyordum çünkü o kızı koruması bile bunu belli ediyordu . Normalde Ryan takıldığım kızlara fazla karışmazdı ama bu kız eğer Ryan 'nın Aşık olduğu arkadaşı ise kesinlikle bana kızmakta haklıydı . Ben bunu anlamakta biraz gekmiştim sanırım .

Tamam kısaca özetlemek gerekirse Ryan'nin aşık olduğu kızla çıkmıştım yada takılmıştım ama Ryan'nin kızı sevdiğini bile bilmiyordum .Öğrendiğimde kızla hiçhoş olmayacak birşekilde ayrıldım ve oda gitip Ryan'e ağlayarak bizi barıştırmasını istemiş.

Ah hadi ama bu tam anlamıyla saçmalık. !

"Kızları bir oyuncak olarak görüyorsun değil mi ?"  

Küçük bir kahkaha attım ve cevabımı vermek için ağzımı açtım . tam konuşuyordum ki  kapıdan içeri giren kızı görmemle duraksadım .

Altın sarısı saçlarını geri atarken vücudunu izledim .Düzgün fiziği ve giydiği mini eteğinden dolayı dikkat çeken uzun bacaklarıyla sanki bir mankeni andırıyordu. Yanındaki öğretmenlerle konuşarak okuldan içeri girerken güneş gözlüğünü çıkartıp o mükemmel derecedeki mavi gözlerini okul bahçesinde gezdirdi.İri Mavi gözleri beni bulduğunda etkilenmediğimi söylesem yalan olurdu . 

Onlar okul binasına girerken dudaklarım yukarı doğru kıvrıldı ve dönüp Rayn'nin sorusuna cevap verdim . 

"Evet dostum haklısın ve şuan yeni oyuncağımı buldum"

Zilin sesini duyduğumda Ryan'nin cevap vermesini beklemeden okula yürüdüm . Merdivenleri çıkarken gözümün önüne gözleri geldi birde benim gözlerime güzel derlerdi .Benimki onun gözlerinin yanında sönük kalırdı . O kızı kesinlikle bulmalıydım en azından şuan için adını öğrenmeliydim .

Hızla sınıfa girdim ve sınıfın inek öğrencisinin başına dikildim.

"Okula yeni gelen kızın hakkında herşeyi öğrenip bana geliyorsun" 

Nedediğimi yeni anlarken titrediğini çenesinden anlıyordum benimle konuşmak bu kadar korkunçmuydu bilmiyordum ama korktukları kesindi. 

"B-ben.." 

O kekelemeye devam ederken hoca derse girmişti bile .

"Çocuklar yerinize" 

Öğretmene gözlerimi devirip yerime geçerken inek öğrenciye pis pis bakmayı ihmal etmiyordum . Gerizekalı kekeleyene kadar gidip sorduğum şeyi öğrenebilirdi . Oflayarak tahtaya döndüğümde dersin Kimya olduğunu öğrenmek midemi altüst etmişti.Şuan tek yapmak istediğim o kız hakkında herşeyi öğrenmekti . Boş boş tahtaya bakarken kapının çalınıp açılmasıyla gözlerimi oraya çevirdim . 

Müdür içeri girerken tam kafamı sıraya koyup yatıyordum ki müdürün arkasından gelen o mükemmel gözleri ve fiziği gördüm .

Dudaklarım yukarı doğru kıvrılırken bu kızın bizim sınıfta okuyacağı düşüncesi beni heyecanlandırmıştı. 

"Çocuklar bir duyurum var bu Elena Stewart " 

Elena Stewart 

Güzel .Kesinlikle güzel adını öğrenmem üzerine gülümsemem yüzüme yayılırken müdürün sözlerine devam etmesiyle gülümsemem yüzümde donuklaşmıştı.

"Elena stajyer öğretmenimizdir bundan sonra kısa bir süreliğinede olsa sizin derslerinize girecek ,Öğretmeninize hoşgeldiniz deyin" 

My teacher dear (Sevgili Öğretmenim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin