2;

3.2K 210 77
                                    

Merhaba meleklerim suan birsey anlamasanzda ilerleyen bölüm de herseyi anlayacaksnz iğrenç bir bölümdü kusura bakmayın mobildeyim anca bukadar oldu iyi okumalar.

HATIRLATMA

Elena Stewart

Güzel .Kesinlikle güzel adını öğrenmem üzerine gülümsemem yüzüme yayılırken müdürün sözlerine devam etmesiyle gülümsemem yüzümde donuklaşmıştı.

"Elena stajyer öğretmenimizdir bundan sonra kısa bir süreliğinede olsa sizin derslerinize girecek ,Öğretmeninize hoşgeldiniz deyin"

2.Bölüm..

Öğretmenim ?

Ben gözüme öğretmenimi mi kestirmiştim ?

Ağzım şaşkınlıkla açılırken Elena'nın öğretmen olduğunu öğrenen erkekler bir 'aaa ' sesiyle üzgün olduklarını belli ederken kızlarında 'yaşasın' diyerek bağırmaları sınıfta yankılanmıştı.

"Elena öğretmenim bugünlük dersi siz devam ettirin zaten derse başlamamıştık " diyen kimya öğretmeni ve müdür sınıftan çıkarken tüm sınıfın gözü Elena'ya döndü .

"Merhaba arkadaşlar bana sormak istediğiniz birşey varmı?"

Elena'nın heyecanla sesi titrerken dudaklarım yukarı kıvrıldı. Bir piçlik yapabilirdim.

"Erkek arkadaşınız var mı öğretmenim eğer yoksa... ?"

Diyip gözkırptığımda

herkes kahkaha attmaya başladı. Elena'nın yüzü kızarırken içimdeki kahkaha atma isteğini bastırdım ve sırıtarak cevap vermesini bekledim.

"Hayır erkek arkadaşım yok .Ve lütfen özel hayatla ilgili birşey sormayın"

Sert olduğunu kaşlarını çatarak göstermeye çalışıyordu yada sert olmaya çalışıyordu bilmiyorum Ama bu onun sadece tatlı olmasını sağlıyordu .

"Pekala ozaman yaşınız kaç sevgili öğretmenim ?"

Sevgili öğretmenim mi dedim ?

Kesinlikçe iğrenç, etkilendiğiniz biri öğretmeniniz çıktığında beni ozaman anlarsınız.

"22 Yaşındayım"

harkesden şaşırdığını belli eden mırıltılar gelirken tekrar soru sormak için elimi kaldırdığımda başka öğrencilerde elini kaldırdı. Beni es geçip arkadaki öğrenciye söz hakkı verdiğinde sinirlenmiştim.

"Peki neden öğretmenliği seçtiniz ?ve neden burada staj yapmak istediniz?"

Sorulan sorularla birlikte Elena renk değiştirirken neden bukadar bocaladığını anlayamadım .Bu soru çok basit ve bilindikti.

"Ihm ben aslında isteyerek seçmedim öğretmenliği yada bu okulu öyle olması gerekti"

Elena sertçe yutkunup gülümsemeye çalışırken kaşlarım iyice çatıldı bir bokluk vardı bu işte . Acaba ailesinin zoruylamı bu mesleği yapıyordu ?.

Anlamsız sorularımı bölen zil sesiyle beraber elenaya döndüm çantasını alıp sınıftan çıkarken bende hemen inek öğrencinin yanına gidip başında dikildim .Bu çocuğa inek öğrenci diyordum çünkü 1.neden adını bilmiyordum 2.neden ise notları hep A+ olmasıydı .

Yukardan ona bakarken tam ağzımı açacaktımki hızla bana döndü.

"Elena Stewart Londra doğumlu 22 yaşında,Annesi Anna Stewart Elena 10 yaşındayken trafik kazası geçirip hayatını kaybetti .Bundan dolayı karısının ölümünde kendini şuçlu hisseden Carl Stewart Polislere gidip suçun kendisinde olduğunu söyledi böylelikle hapis cezasına çarptırıldı. Kaç yıl hapis yediği bilinmiyor. Babasınınında onu bırakması sonucu yalnız kalan Elena ailesinden son kişi olan Sarah teyzesiyle yaşamaya başladı . Son olarakta staj için bu ülkeye bu okula geldi ama benim hala anlamadığım bir şey var Justin ."

Anlattıklarını dikkatle dinlerken son dediği şeyi anlayamamıştım .

"Anlayamadığın şey ne?"

"Bilmiyorum dosyada psikoloji okuduğu yazıyor ama bayan Dominic bana geometri derslerine gireceğini söyledi Psikoloji okuyan biri geometri öğretmeni nasıl olabilir?"

Kafam karışırken bu işi kendim çözmem gerektiğini anladım .

"Tamam sağol yardım ettiğin için Stew "

Arkamı dönüp giderken arkadan bağırışını duydum .

"Benim adım Emmet "

Ah zaten adını atmıştım .

"Pekala Stew görüşürüz"

Sınıftan dışarı çıktığımda ne yapacağımı düşünüyordum.Kimdi bu kız ? Neden buraya gelmişti ? Müdür odasının önünden geçerken içerden gelen seslerle duraksayıp kapıyı dinlemeye başladım .

"Buraya neden geldiğini unutma Elena işini çabuk yapıp bitirmeni istiyorum başımız belaya girmeden bu iş burada bitmeli"

neyden bahsediyorlardı bunlar ?

"Hiç unuturmuyum efendim buraya neden geldiğimi her dakika söylüyorsunuz zaten ama işimi çabuk yapmak için önce onu tanımalıyım .Artık bana onu anlatırmısınız?"

Kimden bahsediyorlardı ? Ah kafayı yemek üzereyim .

"Onu sana anlatmama gerek yok eminim o kendini sana tanıttıracaktır."

sesler kesilip ayak sesleri geldiğinde koridorda hızlı adımlarla ilerlemeye başladım .

Ne bok dönüyordu bu okulda?

Okul bahçesine çıktığımda elimi cebime atıp sigara paketimden bir dal aldım . Çakmağımla sigarımı yakarken önümden geçen nöbetçi kız bana göz kırptı. aklıma gelen sinsi düşünceyle sigaramı yere atıp kızın ince bileğini tuttuğum gibi spor salonuna çektim . Ben bir erkektim ve her erkeğin olduğu gibi benimde bazı ihtiyaçlarım vardı. Adını bile bilmediğim kızı hızla duvara sabitledim ve zaman kaybetmeden gömleğinin düğmelerini açmaya başladım .Kız kıkırdarken ders zilinin çalması içimi rahatlatmıştı herkes dersteyken bu işi daha rahat yapabilirdik.

Çıkardığım gömleği yere atarken ellerimi uzun bacalarında dolaştırıp kafamı boynuna gömdüm . Boynunu ıssırıp yalarken çıkardığı iniltiler erkekliğimin kabarmasına yol açıyordu.

Etiğinin altından külodunu daha doğrusu tangasını çıkartırken spor salonunun kapısının açıldığını gördüm .

Yerden aldığım gömleği kıza atarken kısık sesle konuştum .

"Ben gelen kişiyi oyalacağım sen hemen burdan çıkıp derse gir bu işe sonra devam ederiz"

Kafasıyla beni onaylarken arka taraftaki çıkış kapısına doğru yürümeye başladı . Bu sırada içeri giren kişi beni yine saşırtmıştı.

"Sen ?!"

Dedi sinirli bir sesle yüzüme gelen sırıtışla yanına yaklaştım.

"Evet ben ,seni sınıfta rezil eden çocuk"

Yüzü sinirden kızarırken içimdeki gülme isteğini bastırdım ve vereceği cevabı bekledim .

"Hiçte bile hem sen kimsin ki beni rezil edesin ?"

İddalı konuşmaşı hoşuma giderken yüzümdeki sırıtış büyüdü.

"Ben Justin Bieber bu ismi unutmasan iyi edersin çünkü seni daha çok rezil edeceğim "

Benim aksime kaşları çatılırken mırıldanarak konuştu.

"Demek o sensin"

Ben anlamaz bir sekilde yüzüne bakarken o sırıtmaya başlamıştı . Dediğim gibi ne bok dönüyordu bu okulda!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My teacher dear (Sevgili Öğretmenim)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin