1. CeCe

6 0 3
                                    

^^^^ is CeCe ze heeft ook lange witte konijnen oren en een pluizige staart
-------------------------------------
Ik word wakker uit mijn geweldige droom door dat er iets tegen me aan wordt gegooid. Ik doe mijn ogen open en zie dat het een lege bierfles is. Mijn vader kijk boos naar me, pakt me bij me oren beet en sleurt me mee naar de keuken waar mijn moeder zit te  lachen. Wat gaan ze nu weer doen? Ik zie dat mijn moeder een mesje en een knuppel uit de la haalt... Chips. Ze begint me samen met mijn vader in elkaar te slaan met de knuppel. Ik schreeuwde van de pijn tot ik zwarte vlekken zag en bewusteloos was.

Ik word wakker in mijn kamer en ik voel pijn over mijn hele lichaam, toch sta ik op en bekijk ik mezelf in de spiegel. Ik zie blauwe plekken en sneeën over mijn lichaam. Wat een stomme ouders ik wil hier echt niet meer zijn.. Ik ga hier weg voor altijd. Om middernacht. Ik ga eerst mijn spullen klaar zetten. Ik pak een grote tas en doe de deur open en probeer geen geluid te maken. Ik ga de trap af, opeens hoorde ik iets kraken en viel ik van de trap. Ik sta snel op en kijk om me heen, gelukkig er niets aan de hand. Ik ga voorzichtig in de koelkast kijken en zie een krop sla en een zak met wortels, die gaan in de tas. Ook gooi ik een een grote fles water in mijn tas.

Every King Needs His QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu