2. Jayden

4 0 0
                                    

Ik word wakker uit mijn nachtmerrie in paniek en onder het zweet.

Ik speelde in het bos "JAYD-AAHHH" ik rende gelijk naar het geluid. Het was mijn moeder en ik zag mijn levenloze vader op de grond liggen, ik voelde mijn tranen over mijn wangen heen rollen "Vader" fluisterde ik. Opeens trok iemand mijn moeder weg ik rende er achterna maar kon haar niet meer vinden. Ik laat me op vallen mijn knieën en begin te huilen.

Het was dezelfde nachtmerrie die ik de afgelopen 2 weken ook heb gehad, over dat mijn vader werd vermoordt en mijn moeder werd vermist. Ik was nog maar 7..

Ik sta op en ga een douche nemen. Na de douche deed ik een trainingspak aan en ging naar beneden om te ontbijten. Mijn beste en enigste vrienden, Max en Thomas zijn in de keuken. "Hallo" zei max en ik mompelde iets onverstaanbaar naar hem toe. Ik ruik een heerlijke geur. "Wat ben je aan maken Thom?" "eten" antwoordt hij droog terug "idioot" zei ik "ik hou ook van jou lieverd" ik gaf de idioot een harde tik op zijn achterhoofd waardoor hij bijna viel "schiet op". Ik begin wat koffie te maken en denk over wat ik vandaag ga doen. Ik heb wel zin om wat mensen pijn te doen en een bad te gaan en- " Jayden, gast, leef je nog het is klaar" Ik word wakker uit mijn trance en begin te eten. Na het eten ging ik naar mijn kantoortje om te werken even later hoorde ik iemand hard bonken op mijn deur "Binnen" zei ik geïrriteerd toen kwam één van mijn bewakers met een enorme stapel brieven. "Komt van de post, hoogheid" ik zuchtte "ga Max halen" "ja, hoogheid" hij maakte een kleine buiging en toen hij weg liep zei ik 'ja, hoogheid' een raar, hoog stemmetje. Max kwam binnen en vroeg "Wat moet je van me, limoenhoofd?" "ik wil dat jij dit gaat maken en af hebt binnen 4 uur" zei ik en gaf hem de stapel. Hij keek naar me met het meen-je-dit-nou-gezicht en ik knikte naar hem met een grote grijns "Sukkel" zei hij "idioot" zei ik terug "banaan" "appel" "mogolo" "Kun je me nu eventjes goed uitleggen wat een 'mogolo' is?" "dat ben jij" zei hij en rende het kantoor uit. Wacht maar.. Ik pak hem nog, de idioot. Ik werd opeens gebeld "hallo..?" "Je herinnert me toch nog, kleintje" "wat wil je Sam?" "ik zag toevallig een leuk konijnen hybride op jouw terrein, en ik wil haar graag tot slaaf maken maar dat gaat nu helaas niet sinds het op jouw terrein is. Je krijgt een week om haar naar mij te brengen omdat ik zo lief ben."
"Lik me kont ik heb het druk en je bent gek als je denkt dat ik iets voor jou ga doen" "heb respect, ik ben ouder en nog eens je broer" "voor mij ben je geen broer meer maar een schande voor de familie" "oh, en wat heb ik dan gedaan?" "je hebt de persoon geholpen die onze ouders hebben vermoord en dat weet je best" "maar jij hield toch niet van pa-" ik hing op. Ik haat hem. Ik ga wel kijken naar de konijnen hybride want die zijn namelijk heel zeldzaam hier..

552 woorden jeejjj!!!😄😄
Sorry sorry sorry dat ik niets heb geplaatst ik dacht dat ik dit hoofdstuk had geplaatst maar het was niet zo en ik had nog een hoofdstuk maar die is verdwenen ofzo😒
Maar ik bied mijn excuses aan en ik hoop dat jullie er van genoten hebben.
Bai baii!!❤👋👋

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 02, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Every King Needs His QueenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu