Επιτέλους οι εξετάσεις τελείωσαν!! Ήρθε και ο καιρός όπου οι ευθύνες μου εδώ τελειώνουν και ξεκινούν οι καλοκαιρινές διακοπές. Δεν έχω σκεφτεί ακόμα με τους γονείς που να πάμε αυτό το καλοκαίρι, αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν θα μείνουμε στην Αθήνα! Κάτι είναι κ αυτό...
Όπου και να πάμε, είμαι σίγουρη πως θα περάσουμε υπέροχα, απ' τη στιγμή που θα είμαστε όλοι μαζί, δεν υπάρχει τίποτα άλλο που να χρειάζομαι αυτή τη στιγμή.Όσον αφορά τα αγόρια, μπορούν ακόμα να περιμένουν...
Είμαι αισιόδοξη και έτσι σκοπεύω να παραμείνω για τους υπόλοιπους τρεις μήνες. Βέβαια μέχρι να αποφασίσουμε που θα περάσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές, έχω βρει τον καλύτερο τρόπο να αξιοποιήσω το χρόνο μου αποτελεσματικά και εποικοδομητικά.Ρώτησα την θεία μου αν δέχεται προσλήψεις γ' αυτό το καλοκαίρι, προκειμένου να μαζέψω ένα χαμηλό ποσό και να αγοράσω ένα κατάλληλο μικρόφωνο. Προσπαθώ εδώ και αρκετό καιρό ν' αγοράσω ένα μικρόφωνο για να κάνω φωνητικά βίντεο, μέσω απ' το χαρτζιλίκι των γονιών μου και τα κάλαντα των Χριστουγέννων. Αλλά πάντα κατέληγε όλη η διαδικασία να είναι ανούσια, διότι κατέληγα πάντα να τα ξοδέψω, είτε σ μια μπλούζα που έβλεπα στην βιτρίνα, είτε σε μια καλή τσάντα που βρισκόταν σε έκπτωση.
Αυτή τη φορά όμως έχω βάλει τον στόχο μου και δεν πρόκειται να τον αμελήσω, κ ας χρειαστεί να κάνω υπερωρίες στο τουριστικό μαγαζί της θείας μου, πράγμα που δεν θα ήθελε.Η θεία μου η Ίριδα από την άλλη πλευρά δεν είναι τίποτα παράπονο από μία γυναίκα γεμάτη ενέργεια και καλή διάθεση. Είναι πρόθυμη να προσφέρει ψυχή και σώματι, προκειμένου να ικανοποιήσει κάθε συνάνθρωπό της...Πράγμα που εκτιμώ αρκετά, μα πιο πολύ όμως εκτιμώ την στοργή και την αγάπη που μου έχει προσφέρει από την παιδική ηλικία μέχρι και σήμερα!
Γ' αυτό και εγώ είμαι σε θέση να της προσφέρω ένα χεράκι και να την διευκολύνω όσο μπορώ.
ESTÁS LEYENDO
Η Αγάπη Που Έμεινε Στην Σαντορίνη
RomanceΜια κοπέλα αποφασίζει με την οικογένειά της να ταξιδέψει στην Σαντορίνη προκειμένου να περάσει εκεί τους τρεις μήνες καλοκαιρινών διακοπών μακριά από υποχρεώσεις και ευθύνες, όσπου κάτι απρόσμενο συμβαίνει στην Σαντορίνη...που ίσως να της αλλάξει τ...