Deci numele meu e Elissa sunt o fată de 20 de ani un par blond si ochii verzi ,in vacante merg sa petrec alaturi de bunica si de cativa prieteni de ai mei care locuiesc prin zona.
Bunica mea are ochii albaştri ca cerul, este o femeie cu un suflet imens tin minte când eram mică de fiecare dată îmi facea poftele,acum ca am crescut zice ca sunt o fata rasfatata .
Casa unde o să locuiesc vreme de 3 luni este o vilă mare primitoare lângă un lac destul de adânc.
Mereu am crezut că sunt privită, în casă locuieşte doar bunica, bunicul meu fiind mort de un an de zile din cauza unui accident de maşină.
Mi a fost greu să trec peste, dar m am maturizat.. Iar acel sentiment în care cineva care nu îl poţi vedea simţi că te priveşte e de a dreptul horror.
Posibil să fi fost imaginaţia mea, desigur sunt fascinată de filmele horror asta e calitatea mea mă uit la filme de groază dar în acelaşi timp mă simt în acel film.
Ok am ajuns părinţii mei trebuie să plece înapoi la casa noastră, ei muncesc iar ca să poată să stea liniştiţi s au hotărât să mă ducă la bunica, am refuzat prima dată din cauza ca îmi va fi greu să stau doar eu cu bunica, iar bunicul să nu fie.
Dar la mine în oraş sincer nu aveam ce face toti prietenii mei sunt plecaţi la mare/munte iar eu nu am bani destui să mă duc cu ei..
Am şi aici prieteni, destui să zic.. Vreo 5-6 prieteni, dar nu i am mai văzut demult mă întreb dacă mă mai ţin minte.
Când eram mică obişnuiam să ies afară la 00:00 noaptea când era lună plină cu prietenul meu Riley, sincer îmi plăcea de el dar eram prea mică să ştiu ce e aia relatie'.
Părinţii : Ok Elssa noi plecăm rămâi cu bunica şi promite că nu o vei supăra.
Elssa: Ok, bine byee..!
Abia asteptam să plece, hâh mamei îi place să mă calce pe coadă, doar că sunt răsfăţata nu înseamnă că îi voi face rău bunicii haha mă apucă râsul când mă gândesc.
Hei bunico ce faci!?
Pe bunica mea o chemă Alice şi nu nu e din ţară minunilor. 😂
Alice(bunica) :Bună dragă nepoată uite stăteam pe canapea şi mă uitam la televizor, apropo Ingrid ma sunat şi ma întrebat dacă ai ajuns
Ingrid e prietena mea una dintre cei 5 prieteni ai mei, de mici ne plăcea să ne jucăm în pădure dar de când am plecat nu am mai ţinut legătura mă mir că a întrebat de mine.