A sosit momentul, acela de a merge la petrecere si de a îl întâlni pe Riley.. Am emoții, mi e teamă ca m a uitat ori ca deja are pe altcineva si eu voi rămâne doar cu speranța..
Ora 20
Am ajuns în pădure, împreună cu Alice și Daniel..
Aud muzica, văd mii de fete necunoscute... Văd lacul, aud cum se mișcă frunzele în bătaia lina a vântului.Alice(p) :Deci, Elssa ce spui cum ti se pare?
Elssa:E plăcut, e atât de plăcut, ador să stau în aer liber, si Riley unde e?
Alice (p) (râzând) :vrei să îl vezi, nu?
Elssa:Nu, întrebam, adica da vreau, am emoții Alice, dacă..
Alice( p) :Dacă?
Elssa:Dacă îmi fac speranțe false, poate după atâția ani el deja are o iubita, poate e si căsătorit
Daniel(râzând) :Deja sari coarda, nu, nu e căsătorit și nu are iubita, el spune că încă nu si a găsit sufletul pereche. Femeia perfecta..
Elssa:Am înțeles, uff deci e bine.
Alice(p):Bun,hai să intram în cabană, mi e foame si sete..Intrând în cabana, Elssa se uita după Riley însă nici urmă de el, se duce să si ia un pahar cu suc, iar când se intoarce...
Paharul s a vărsat pe Riley.Elssa(rușinată) :Imi pare rău, nu știam ca te afli în spatele meu.. Ea încercând să șteargă sucul vărsat pe bluza lui Riley cu un șervețel.
Riley (râzând) :Stai, liniștită Elssa, nu trebuie să te deranjezi e vina mea, eu am venit să te salut și nu mi am dat seama ca o sa ai un pahar în mână.
Greșeala mea, da mi voie te rog să iti aduc un alt suc...Elssa:Mulțumesc, m ai ținut minte au trecut atâția ani? "
Riley :Da, logic, ai rămas prietena mea din copilărie, și mereu m am gândit la tine, nu te am mai văzut pe aici.. Nu te ai mai întors până acum.. Poftim, si sucul.
Elssa:Îți mulțumesc, nu ai auzit ce s a întâmplat?
Riley:Nu, ce anume?
Elssa (oftând) :Eu nu m am întors de atâta timp deoarece acum 1 an bunicul meu a suferit un accident de mașină, a fost dus la spital cât mai repede. Doctorii spuneau că nu are șanse de supraviețuire, a avut un traumatism cranian grav, iar după câteva ore a intrat în coma.
A doua zi când am venit la spital, îi s a declarat decesul, nu mai respira, creierul nu mai functiona si a fost deconectat de la aparate.. Iar de atunci am rămas cu un regret faptul ca nu mi am luat adio de la el..Riley :Chiar nu am știut, eu am fost sa studiez la universitate, în oraș, si nu am mai trecut pe aici.
Alice si Daniel s au mutat împreună, puțin mai departe de oraș și cum nu au mai venit prin zona nu am avut de unde să aflu. Condoleanțe.P. S Am pus,, p,, la Alice de la prietena, îmi este mai ușor așa, si voi continua povestea.
Elssa :Cam asta e povestea mea, ce zici ne plimbam puțin?
Riley:Desigur, îți mai revii..Toți cei de la petrecere se adunaseră în jurul focului și cantau melodia :Fata din vis.. Sincer, o ador..
Elssa (fredonând) :,, Imi amintesc de tine, stateai in fata mea,
A fost de-ajuns o privire ce n-o pot, n-o pot uita.
Cu bratele-amandoua, incerc sa te regasesc,
Sa fim din nou impreuna, e tot ce pot, sa imi doresc.
Riley continuand :,,
Cu gandul pret de o clipa sa te-nteleg as fi vrut,
As fi ramas cu tine, c-am sa te pierd n-as fi crezut.
Afara numai vantul, gonind prin noapte spunea,
Sa las in urma timpul, ce mult prea, prea iute alerga.În timpul acela flacără pasiunii s a aprins.
Elssa nu credea ca Riley era îndrăgostita de ea, ca o uitase sau pur și simplu nu era interesat.
Riley o ține de mână și se apropie încet de buzele ei, o absoarbe din priviri și o săruta încet.Elssa:Asta chiar s a întâmplat? Adică..
Riley:Adică, da te plac, mereu te am plăcut încă de când erai mica deși timpul a trecut atât de repede mi ai rămas întipărita în minte., Cine iubește cu adevărat păstrează în suflet persoana iubita pentru tot restul vieții.
Elssa:Te ador.
Riley:Și eu..În momentul acela îi întrerupe Dana.
Dana:Mai, mai dar pe cine văd eu aici? Riley și Elssa?!
Ma bucur să va revăd dragilor.
Riley:Și eu
Elssa cu jumătate de gura :hmm și eu..
Dana deci Elssa ai revenit, dupa mult timp de la moartea bunicului tău care a avut o moarte tragica ai revenit...
Riley:Dana, întreci măsură te rog abține te.!
Elssa :Riley, e în regula, da am revenit, și da bunicul meu a avut o moarte tragica, dar e ușor să radem de tragedia altora, crezând ca suntem mai smecheri.. Dana, ai crescut fata mea, nu mai ești copila, maturizează-te!!
Dana înghite în sec și o ignora se întoarce înapoi la focul de tabăra.Riley hai sa mergem și noi , Alice și Daniel sunt acolo, nu e frumos să îi lăsăm singuri
Elssa :Ok