Capitolul 2 - Prietenie adevărată

8 0 0
                                    


A doua zi, m am întâlnit cu Alice și cu grupul nostru de prieteni.
Era o zi însorită, soarele strălucea, păsările cantau, eu eram emoționată, nu mi am văzut prietenii de foarte mulți ani, speram ca nu s au schimbat după atâta timp.

Alice : Elssa ce faci? De când nu te am mai văzut
Elssa(în gând) ce frumoasă s a făcut Alice, în copilarie avea părul mic si  șaten, acum însă îl are lung și este roșu ca sângele. Nu credeam ca se va vopsi vreodată sau că va vrea o schimbare..
Elssa:Alicee! Doamne ce dor mi a fost de tine, arăți bine, ești superbă.
Alice:Îți mulțumesc, da am hotărât după atâția ani să îmi fac o mică schimbare, si tu te ai schimbat..
Elssa (oftând) :De când a murit bunicul, m am închis în mine, adică nu mai văd viata cu ochi buni.. Știi cât de mult îl iubeam pe bunicul meu și regret că nu am putut să imi iau rămas bun de la el cum se cuvine.
Alice:Într adevăr de când a murit, parca nu mai e nimic ca înainte, însă viata merge înainte știi pe cine am văzut la lac?
Elssa:Spune mi, nu ma tine în suspans.
Alice:Pe Riley iubirea ta din copilărie..
Elssa (rușinată):Serios?Este si el aici? Doamne nu cred..
Alice:Încă îl placi? Totuși a trecut ceva timp de atunci..
Elssa:La el m am gândit mereu, în fiecare zi, deși eram mică a rămas în sufletul meu

Alice(bunica) Fetelor, haideți să mâncați, v am pregătit ceva bun.
Elssa:Imediat.
Am întrat în căsuța, bunica ne a pregătit un mic dejun festiv de parca am fi fost regine 😂
Alice(prietena) :Arata minunat, si mirosul hmm..
Alice (bunica) :Tu ești una dintre preferatele mele îmi adori mâncarea, imi porți si numele. Îți mulțumesc pentru compliment, acum ia loc lângă Elssa si savurați.
Alice si Elssa:Mulțumim.

Elssa:Alice, cum rămâne cu restul prietenilor nostri?
Alice:O să vina acum la micul dejun, doar că Deea nu a putut să vină, asta o să discutam puțin mai târziu..

Daniel:Hello fetelor ce faceti?
Alice si Elsaa îl îmbrățișează pe Daniel.

Daniel:Nu  te am mai văzut de mult Elssa. În sfârșit te ai gândit să vii în vacanță.
Elssa:Da, cu greu, dar da îmi lipsea amintirile de aici, voi, bunica si locul acesta minunat.

Daniel este prietenul lui Alice, sunt împreună de câteva luni, este brunet cu ochii căprui spre verzi, are 1,60 si vreo 60 de kg.
Înainte era slăbuț însă acum e bine făcut.Este glumet si un prieten de nădejde mereu te poti baza pe el.

Alice (bunica) Daniel ia loc te rog si serveste te.

În timp ce mâncau, Daniel le întrerupe pe fete ținând un toast.
Vreau să tin acest toast pentru iubita mea Alice, o femeie minunată, care mi a dat încredere în mine, si pentru revederea cu cea mai buna prietena Elssa, ne bucuram ca ești din nou cu noi si speram să te simți bine.
Elssa:Vă multumesc tare mult...

După ce au mâncat, s au gândit să iasa un pic la aer în spatele căsuței.

Alice(prietena) Bunica ta face o mâncare minunata, si ma bucur ca te am din nou lângă mine
Elssa: Îți mulțumesc, si eu ma bucur să va revăd si mai ales să știu ca va iubiți, ma bucur pentru tine..
Alice:Diseara suntem invitați la un foc în pădure, știi si tu cu corturi, bezele, ciocolata si biscuiți.. Muzica.
Elssa:Serios? Si cine ne a invitat?
Alice si Daniel :Poi Riley si cu Dana
Dana e tot o prietena de a noastră, mă rog eu zic că îmi este amica deoarece de când eram mici nu mă suporta, mereu mă punea pe mine în belele, nu suporta faptul ca tot ma țineam după Riley, este înaltă 1,70, 50 de kg, are parul blond și ochii verzi.. Este haioasă de felul ei, dar cam răutăcioasa cu cei din jur. De aceea, nu m am înțeles deloc cu ea.
Elssa:Hmm, Dana, știi foarte bine ca ea nu ma suportă, de ce să merg acolo si să ma facă de râs?
Alice (prietena) :Relax! S a schimbat, numai e asa rea cum era altădată plus ca a zis ca i a trecut ranchiuna față de tine. Iar pe Riley nu îl mai place.
Elssa:Ma mir, Dana sa se schimbe.. Ok voi merge, sincer abia aștept să îl văd pe Riley.
Alice si Daniel (râzând)
........
După aceasta discuție, fiecare merge la casa lor, urma diseară să ne vedem la focul din pădure. Iar eu trebuia sa ma odihnesc un pic..

Povestea Bunicii MeleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum