TESADÜF İSTE NE OLCAK Kİ!!!!

281 26 40
                                    

Darwinizm;
ara fosil olmadığı halde varmış telkini yapar...
Geçersiz deliller sunar...
Bulunan bütün fosiller yaratılışı ispat ettiği halde bunun tam aksini savunur...
Tesadüfler sonucu oluşma ihtimali ancak 10 üzeri 950 de 1 olan ,-yani"oluşması imkânsız olan"proteinlerle-yine tesadüfler sonucunda,sanatçılar, bilim adamları ,profesörler meydana geleceğine inandırmaya çalışır.
Hatta meydana gelen profesörlerin,kendilerinin nasıl tesadüfen meydana geldiğini üniversiteler kurarak araştırdığı na da inandırmaya çalışır...

Darwinizm;
bir canlı hücre kromozomun da dev bir kütüphaneden daha fazla bilgi kodlanmış olmasını, kör tesadüflerin  mucizesi olarak görür...
Görmeyen, duymayan,hissetmeyen, şuursuz atomların, gören, duyan ,hisseden ,düşünen şuurlu insanlar haline gelmesini ,tesadüflerin ilahi gücünden olduğunu iddia eder...
Tesadüf, Darwinizm'in mucizeler meydana getiren ilahıdır.
       *****
Arkadaşlar gördüğünüz gibi 'Biz aklı ve bilimi savunuyoruz 'diyen ateistler akıl ve bilimle zıt düşen tesadüfleri kendilerine temel edinmişlerdir.
İslam der ki:
"Tesadüf diye bir şey yoktur tevafuk diye bir şey vardır."
           *******

Arkadaşlar  11 adımda ateistlerin bilim ve akıl adı altında bizlere sundukları sözde delilleri çürütücem inşallah

Allah nasip ederse 11 bölüm yazıcam sonrada soru cevap şekline geçicem.

SeLam ve dua ile
Allaha emanet olun

Sizlerden oy ve yorum bekliyorum bilginize😊

ATEİST MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin