BURAM BURAM BİLİM KOKUYOR😂

215 25 53
                                    

Selamünaleyküm Arkadaşlar

                   ****************


Bugün 11 adımda Evrimin sözde biliminin asıl olmadığını ve bizlere "Bilimle gelin" diyen ateist arkadaşlara son derece bilim kokan beyinleri çalıştıracak bir yazı hazırladım.
Sabırla ve dikkatle okumanızı tavsiye ederim.

Hadi başlayalım
      
******************

Bismillahirrahmanirrahim

1.Darwinizm artık proteinlerin  evrimle oluşabileceğini iddia edemiyor.

Çünkü tek bir proteinin bile tesadüfen doğru dizilimle oluşma ihtimali teorik olarak  10 üzeri 950'de 1 dir. Bu ise gerçekleşmesi matematiksel olarak imkansız bir ihtimaldir.
             
  **************

2.Darwinizm artık  fosiller emrine delil olarak gösteremiyor.

Çünkü 19.yüzyılın  ortalarından bu yana dünyanın dört bir yanında yapılan arkeolojik çalışmalarda, evrimcilerin milyonlarca olduğunu iddia ettikleri "ara geçiş formu "fosillerden tek bir tane bile bulunamadı. "Kayıp halkaların " bilim dışı bir efsane olduğu anlaşıldı.
     
  *****************

3.Evrimciler bugüne kadar bulunmuş olan sayısız fosil karşısında çaresiz kalmışlardır.

Çünkü bulunan tüm fosiller yaratılışı destekler ,ispat eder mahiyettedir.
     
  ******************

4.Evrimciler artık Archaopteryx'in kuşların atası olduğunu iddia edemiyor.

Çünkü Archaopteryx fosilleri  üzerinde yapılan son incelemeler bu canlının "yarım kuş " olduğu iddiasını çürütmüştür. Archaopteryx 'in uçuş için gerekli anatomi ve beyin yapısını kusursuz olarak barındırdığı yani bir kuş olduğu anlaşılmıştır, böylece "kuşların evrimi masalı" evrimciler için savunulamaz olmuştur.
    
********************

5.Darwinizm artık "At Serisi" diye ortaya konulan sahte dizilimi kullanamıyor.

Çünkü bu sahte serinin dizilimi kullanılamıyor. Çünkü bu sahte serinin geçmişte farklı devirlerde ve farklı coğrafyalarda yaşamış bağımsız canlı türlerinden ibaret olduğu anlaşıldı.
 
********************

6.Darwinizm artık sudan karaya çıkış hikayesi için Coelecanth isimli fosili kullanamıyor.

Çünkü soyu tükenmiş bir ara -form olduğu iddia edilen bu canlının halen yaşamakta olan bir dip balığı olduğu ortaya çıkmıştır ve bu canlı bugüne kadar 200 den fazla sayıda -canlı olarak-yakalanmıştır.
 
    ********************

7.Darwinizm, Ramapithecus ,Australopithecus Serisi (A.Bosei,A.Aferensis,Africanus vb.)gibi canlıların insanların ataları oldukları iddiasını artık savunamıyor.

Çünkü bu fosiller üzerinde yapılan araştırmalar, bunun insan ile hiçbir ilgisi olmadığını ve tamamının geçmişte yaşamış maymun türlerinden ibaret olduğunu ortaya koymuştur.
  
   ****************

8.Darwinizm rekonstrüksiyon (canlandırma )çizimlerin artık insanları kaldıramayacak.

Çünkü eskiden yaşamış hayvanların kalıntılarına dayanarak yapılan bu canlandırmaların  (rekonstrüksiyon)hiçbir bilimsel değere sahip olmadığı ve tamamen güvenilmez oldukları bilim adamlarınca  açıkça ortaya konmuştur.
     
*******************

9.Darwinizm  artık "Piltdown Adamı "nı evrime delil olarak gösteremiyor.

Çünkü yapılan araştırmalar "Piltdown Adamı "diye bir fosilin hiçbir zaman var olmadığını, insana ait bir kafatasını orangutan çenesi eklenerek insanların 40 yıl boyunca kaldırıldığını ortaya çıkardı.

        *********************

10.Darwinizm "Nebraska Adamı " nın  ve sözde ailesinin evrimi ispatladığını  artık savunamıyor.

Çünkü 
"Nebraska Adamı "hikayesinin dayandırıldığı azı diş kalıntısının
aslında soyu tükenmiş yabani bir domuza ait olduğu tespit edilmiştir.
      
         **************

11.Darwinizm artık Doğal Seleksiyonun evrime sebep olduğu iddiasını savunamıyor.

Çünkü,
söz konusu mekanizmanın canlıları evrimleştiremiyeceği,onlara yeni özellikler kazandırmayacağı bilimsel  olarak ispatlanmıştır.

************************

Darwinistlerin yukarıda  sayılanlardan başka daha pek çok yanlış bilgilendirmesi söz konusudur.Bunların tamamının geçersizliği zaman içinde ortaya çıkmıştır. Örneğin; evrimleştirici özelliği olduğu iddia edilen mutasyonların tamamen tahrip edici özelliğe sahip olduğu ve canlılara gelişme değil hastalık ,sakatlık veya ölüm getirdiği görülmüştür...Darwinistlerin  insan embriyosunda  solungaç olarak  gösterdiği yapının gerçekte insanın orta kulak kanalının, paratiroidlerinin ve timüs bezlerinin başlangıcı olduğu anlaşılmış,üstelik embriyo çizimlerin de evrimi desteklemek için değişiklikler yapıldığıda ortaya çıkmıştır.
Bakterilerdeki antibiyotik direncine ait genetik bilginin bakterinin "var olduğu andan itibaren " DNA' sında bulunduğu ortaya çıkarılmıştır ...

Selam ve dua ile
Allaha emanet olun

(Yazana kadar epey yoruldum.😩
En azından emeğe saygı olarak oy verip yorum yapabilirsiniz😉😊)

ATEİST MASALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin