♧◇♤Egy új storyt kezdek♤◇♧

221 5 4
                                    

Sziasztok!

Ma szeretnék veletek egy kicsikét beszélgetni!Hogy szerintetek mi legyen itt a ti szórakoztatásotokra( xd ):
• Egy szerepjáték
• Egy kis horror sztori
• Egy kis anime kritizálás
• Érdekes állatok bemutatása
• Sátáni erők bemutatása,olvasása
• Mutánsok bemutatása
• Furryk ról bemutató
• Beteg emberek
• Régi és ilyesztő sztoriim
Kb. Ennyi jutott eszembe most hirtelen de viszont én személy szerint nem hiszem hogy olyan jó lennék meg persze még nem rég kezdtem el ezeket a dolgokat hogy egy kis morbid viccet összegyüjtök a számotokra és persze pár vicceset is..viszont ha szeretnénk végre dűnőre jutni hogy mit csináljak gyüjtsek nektek ,akkor viszont lent a komment szekcióban kérlek írjátok nekem le mi érdekelne egy picitis jobban titeket!

És addig is amig elgondolkozzol hogy mire szavazz szerintem akkor egy icike picikét bele viszem a kedvenc elfoglaltságaimat!
A legeslegelső az lenne hogy szoktam kivenni a degunkat és ő :egy kis szőrös állat barnás feketés bundával szemekörül egy szöke csík van a füle pedig hasonlít a patkányéra viszont farkincája hosszú és fekete ször borítja.
A második pedig az hogy Micikénkel játszani:Ő ugye egy cica szürke és fehér bundával de néhány inciri pinciri barna pöttyökkel is..akit láthattál a 2odik kiadásnál a vicces viccek(18+)nál ő a az a cicus.
Ezek után még szeretem a hirrességeket mint pl:- Britney Spears -et..Bred Pitt -et is és stb.stb.stb.
Utána szeretek enni inni: Inninek inkább vizet és kajának leveseket cukros tésztát néha még ha lehet e eszem egy kis hotdogot is.

Na de viszont neked már meg is lenne a választottad?!
Az nagyon jó!  Kérlek a kommentben írd le nekem a kommentbe!Nagyon sokat segítene!
° • ○ ● □ ■ ♤ ♡ ◇ ♧ ☆ ♧◇ ♡ ♤ ■ □ ● ○ • °

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Sep 26, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Egy kis morbid vicc gyüjtemény..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora