Mama, auzind aceasta, îi daduse imediat o palma peste față lui Jade
-Mama!!! Ce e cu tine?
-Cum sa iei un 3 la limba romana? M.ai facut de ras in toata scoala!! Nu iti este rusine? Sa vezi ce o sa.ti faca tatal tau.
-Mama, stiu si imi pare rau.. dar chiar am uitat complet de compunere, te implor sa nu.i zici lui tata..
-Sa nu.i zic? Cum adica sa nu.i zic. O sa.i zic si nu va fi incantat deloc. Pana vine el de la servici esti pedepsita iar maine nu mai ai voie sa iesi afara.
-Dar mama!! Maine trebuia sa ma vad cu Jim si doi....
-Doi ce?
-Si cu inca doua persoane..
-Acelea fiind?
-Nu conteaza.. chestia e ca trebuie sa ma lasi mama.. nu vreau in nici un fel sa lipsesc de la acea intalnire.
-Este cumva vorba despre baieti?
-...
-Caci daca da, te voi pedepsi crunt!
-Mama.. intelege.ma, spuse printre lacrimi Jade.
-Ai 16 ani Jade!! Nu vreau in nici un caz sa te intalnesti cumva cu vreun baiat!
-Mama.. lasa asta.. vreau doar sa ma lasi sa ies afara..
-Fii atenta. Te voi lasa afara doar daca vine si colegul tau de banca Bond.
-Bond? Serios mamă? Mai rau chiar nu se putea...
-Vrei sa vin si eu?
-Bond suna bine..
-Am rezolvat problema.Jade.. fiind nervoasa cu cele discutate cu mama ei, o suna pe Jim.
-Jim.. ce faci?
-Pai uite m.am pus sa scriu ceva, tu?
-Foarte rau.. mama era sa ma pedepseasca din cauza acelui 3..
-I.ai spus?
-Ce avea sa fac.. daca nu o faceam eu, mergea la profesoara si tot afla.
-Nu se poate.. si? Te.a mai pedepsit?
-Nu.. dar in schimb trebuie sa merg cu colegul meu de banca Bond..
-Coleg de banca? Dar parca eu eram..
-Stiu, stiu, poveste lunga.. iti zic maine. Ideea e ca maine la intalnire va veni si Bond..
-Nu Jade.. nu se poate .. cine stie ce inpresie îşi vor face David si Daniel..
-Jim crezi ca nu stiu? Macar pot iesi, nu?
-Da..Jim.. suparata de cele aflate in suna pe David si ii explica tot. David la randul lui îi spuse lui Daniel iar cei doi banuisera ceva dar era o banuiala minora.
*a doua zi*
Jim o suna pe Jade disperata:
-Jade!!!
-Jim? Da ce e?
-David si Daniel au spus ca in jumatate de ora sa ne intalnim la pizzeria din capatul orasului.
-Poftim??? Nu am timp!!
-Crezi ca eu am? Haide pregateste.te repede ca vin la tine la uşa sa te iau.
-Pai si Bond?
-Drăcie..
-Vad eu cum fac. Te sun cand sunt gata.
-Perfect.Cele doua fete s.au pregatit, si erau gata de intalnire. Jade s.a dus acasa la Bond sa îl ia, i.a explicat toată povestea si dânsul a acceptat. Jim si Jade nu prea erau incantate de prezenta lui Bond, iar acestea îi spusera dinainte ce situatie este si ca ele aveau defapt o intalnire. Bond a inteles, si a promis sa nu scoata nici un cunvant. Ajunsi la pizzeria din capatul orasului, cei trei nu vazusera pe nimeni la pizzerie asa ca intrase in aceasta. Cand Jim a deschis usa, luminile s.au deschis, muzica a inceput sa cante, iar de sub mese au aparut oameni de toate varstele, inclusiv David si daniel, strigand "Surpriză!". Fetele au ramas şocate si au sarit imediat in bratele bauetiloe. Cei 4 s.au asezat la masa, iar Jim l.a poftit si pe Bond langa ei. Inca odata, Jim a explicat toata situatia cap-coada, pentru a nu mai aparea neintelegeri. Jade impreuna cu Daniel se simteau in al 9-lea cer, insa Jim si David erau cam distanti. Jim vorbea mai mult cu Bond despre scoala, iar David a stat numai pe telefon, incercand sa para fericit.
După ce seara s.a sfarsit, Daniel a sărutat.o pe Jade si a strans.o lung in brate, soptindui la ureche "Te iubesc, Jade" .
În final baieti au plecat, iar fetele l.au condus pe Bond acasa. In fata usii, fetele îsi luau ramas bun de la Bond, iar Jim i.a dat un sarut pe obraz acestuia spunandui ca s.a simtit bine. Fetele au ajuns acasa cu bine, dar Jade cand a intrat in bucatarie, a avut o surpriză neplăcută.Sfărşitul
Capitolului 3
CITEȘTI
Praf De Stele
AdventureÎn această carte este vorba de o fata pe nume Jade care are o prietena foarte bună Jim. Acestea cunosc sufletele lor pereche pe David si Daniel. Pentru mai multe citiți cartea. Enjoy 😘