İkinci Bölüm

58 0 0
                                    

Ertesi Gün okula gittim. Kıza çıkma teklifi edicem utanıyorum. Kendimi topladım ama gidip edicektim teklifi. Bir baktım çocuğun biri kızı sıkıştırıyor. Tipide Adanalılara benziyor. Bende Adanalı olunca gittim yanına "Hayırdır Aminiüm" dedim. Sanane Lan Basgit işine dedi. Dellendim. Vurdum kafayı. Birbirimize girdik, arkadaşları geldi. Baktım bunlar bizim dövdüğümüz solcular... Neyse sıkıştırıp dövdüler beni. Bende gidip ocaktan adam topladım. Geldiler ama çagırdığıma pişman oldum. Kantinin masaları, samdalyeleri havada geziyor.Daha Sonra Kızın yanına gittim sınıfta nefes nefes oturuyor. Gittim su verdim. Bana ülkücümüsün dedi. Bende Evet, neoldu dedim? Hiç bilekliğin güzelmiş dedi. Bende sağol diyip çıkardım.Neden Çıkardın? Dedi. Bende Al Senin Olsun Dedim. Kız Gülümsedi Ve Teşekkür Etti. Bende Rica Ederim. Babamdan G.t zoruyla arabanın anahtarını aldım. Baktım kız, arkadaşlarıyla kurstan geliyordu. Bende aldım bunları evlerine bırakıyorum. En Sona O kaldı. Gaza gelip teklifi ettim. Oda düşüneyim dedi ve arabadan indi. Aha bu kız kesin solcudur dedim. Eve geldim saat olmuş 00.00 tam yatıcam telefon çaldı. Bende kim olduguna bakmadan meşgule aldım. Zaten baksamda kim oldugunu göremezdim çünkü no yabancı biriydi.

Bir Ülkücü'nün GençliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin