13|Final

1.2K 174 205
                                    

"Kurban Min YoonGi sevgilisi Park Jimin tarafından bilinçsizce öldürülüp on iki gün boyunca onunla aynı evde kalmıştır. Durumu fark eden görgü tanıkları yani yeni komşuları Jung HoSeok ve Kim TaeHyung çifti Park Jimin'in evine gittikleri ilk gün fark ettikleri pis kokuyla ve Çiftten Jung HoSeok'un evde gördüğü cansız bedenle evde cinayet işlendiğinin kanatına varıp şikayette bulundular. Olayın üstünden çok geçmeden polislerin eve gitmesiyle evdeki ölü bedenin yatak odasına kilitlenmiş ve güzelce giydirip yatağın içine yatırılmış olduğunu fark ettiler ardından ise katil Park Jimini kilerde elindeki kalemle deftere bir şeyler yazarken yakaladılar. Defterde yazılanlar ve kurban Min YoonGi'nin durumuna bakılarak katil Park Jimine, Psikolog Kim NamJoon'un şizofreni teşhisi koyması üzerine katil Park Jimin'in tedavisi için Seoul Akıl Hastahanesine yatırılması uygun görülmüştür."

Herkes teker teker duruşma salonundan çıkarken, görevli iki polis Park Jimin'in kolları arasına girdi. Yavaş adımlarla, duyduklarının şokundan çıkamayan Park Jimine eşlik ettiler ve onu oradan uzaklaştırdılar.

Park Jimin'in o sırada tekrarladığı tek şey ise; Seni seviyorum Min YoonGi, ama sen kötü birisin İdi.

「」「」「」

Bu fiki özleyeceğim.

Oy vermeyi unutmayın.

🎉 ѕen gülüмѕeyene ĸadar ╹ yoonмιn ᵀᴬᴹᴬᴹᴸᴬᴺᴰᴵ hikayesini okumayı bitirdin 🎉
ѕen gülüмѕeyene ĸadar ╹ yoonмιn ᵀᴬᴹᴬᴹᴸᴬᴺᴰᴵHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin