Düşünceleriniz benim içim önemli.Kısa oldu ama sık sık yazmayı düşünüyorum.Umarım ilk bölümü beğenirsiniz.
Grubumuzun evinden çıkıp okula doğru yürümeye başladım.Diğerleri çoktan çıkmıştı.Ben yürümek istemiştim.Okula yaklaşırken okulun en sürtük kızı Erica'yı gördüm.Yanında bir çocuk vardı.Bu çocuğu daha önce hiç görmemiştim.Biraz daha yakınlaşınca çocuğu daha dikkatli inceledim.
Yakışıklıydı.Fazla yakışıklıydı.Kumral dağınık saçları ve yeşil gözleri vardı.Vücudu yapılıydı,kasları vardı.Uzun boyluydu.Erica'nın yanında sıkıldığı her halinden belliydi.Onları izlerken çocuk beni farketti.Bir yere kaçamayacağım için farklı yere bakarak yürümeye başladım.
Okula vardığımda 15 dakika geç kalmıştım ama umrumda değildi.Çoğu zaman geç kalırdım.Benden 5 dakika sonra da o çocuk geldi.Demek bizim okuldaydı.
Hocaya bir şeyler verdikten sonra gelip yanıma oturdu.
''Paul Martin.'' deyip elini uzattı.
''Emily White.'' dedim ve elini sıktım.''Sen yeni çocuksun anlaşılan.'' deyip sırıttım.
''Öyle.'' dedi ve gülümsedi.
''Erica'dan çekeceğin var anlaşılan.''
Anlamamış gibi bana döndü.''Sabahki konuştuğum kız mı?'' dedi ve sırıttı.
''Evet,öyle.'' dedim.
''O kızı sevmedim.'' dedi ve yüzünü buruşturdu.Onu taklit etmeye çalışarak ''Merhaba tatlıııııııım ben bu okulun en güzel kızıııı.Bu yüzdeeen benimle tanıştığın için çok şanslısıııın.'' dedi.Tıpkı Erica gibi yapıyordu.İkimiz de kahkahalarla güldük ama derste olduğumuzu hatırlayarak sesimi alçalttım.
Ama Paul'un umrunda bile değildi.
''Neden bu okula geldin?'' dedim.
''Diğer okullardan atıldığım için.''
''Peki neden atıldın.''
''Müdür denen sikik adam yüzünden.Öğretmenler orospuysa ben ne yapayım.'' deyip sırıttı.
Bende gülümsedim.Kötü çocuk.Tam bana göre.
Tenefüs zilinin çaldığını duydum.Bizimkilerin yanına gitmek için koridorda yürürken bir kapı açıldı ve biri beni içeri çekti.Sınıf bomboştu.Sadece Chris vardı.Kapıyı kilitledi ve beni kaldırıp duvara yasladı.
''Seni özledim bebeğim.'' dedi ve bana iyice yaslandı.Karnımda hissettiğim sertliğin ne olduğunu anlamak pek uzun sürmemişti.
''Öyle mi ?'' dedim ve dudaklarımı yaladım.Chris okuldaki en yakışıklı çocuklardan biriydi.Sevgilisi vardı ama pek umrumda sayılmazdı.
''Kesinlikle öyle.'' dedi ve dudaklarıma yapıştı.Karşılık vermeye başladım.Bir yandan da bacaklarımı okşuyordu.Chris'le uzun süredir beraber sayılırdık ama o kızadan bir türlü ayrılamamıştı.Umurumda da değildi.O beni istiyordu,beni seviyordu!
Ders zili çalınca beni bırakmak zorunda kaldı.
''Siktir ya.'' dedi.
Dudağımı ısırdım ve kapıyı açıp sınıfa doğru gitmeye başladım.
İçeri girdiğimde Erica sırama oturuyordu (daha doğrusu Paul'un kucağına oturmaya çalışıyordu).Elini Paul'un omzuna atmıştı ve bir şeyler söylüyordu.Ama Paul'un umrunda değil gibi görünüyordu.Önündeki kağıda bir şeyler karalıyordu.Beni gördüğünde Erica'ya ''Gitsene artık sen.'' dedi.
Şaşırmıştım.Erica fazlasıyla sürtüktü ama güzeldi.Genellikle onu isterlerdi.Tabi benden sonra !
Sıraya oturdum.Paul bana bakıyordu.Bende ona.Hiçbir şey söylemiyordu.
''Senden hoşlandım,güzelim.Umursamaz bir havan var.''
''Güzel.Aynı şeyleri düşünüyoruz o zaman.'' dedim.Sırıttı.Bende sırıttım.