1. Hari paling aneh

36 3 0
                                    

Bangun pagi pada hari ini tidak seperti hari biasa ku. Ku mendapat rasa ada sesuatu atau orang yang memerhati ku semasa ku tidur.

2jam kemudian.

Bye ibu dan ayah jumpa petang ni.

Ku dapat merasakan ada sesuatu benda yang mengekori ku dari belakang jadi ku toleh kebelakang namun tiada siapa atau benda yang ikut ku.

Sampai ke dewan ku berjumpa dengan kawan baik ku iaitu Ahmad
Dan kawan sekelasnya yang lain- lain.

Mereka berpecah kepada 3 kumpulan yang diberikan oleh ustazah mereka kerana terdapat 3 ustazah yang mengajar mereka. Kumpulan pertama ahmad, hafiz, shaz, syahir, Ummar dan hannan. Kumpulan kedua nabil, fadhil, syimir, irfan, zikrul, atikah dan dini. Kumpulan ketiga ismairil (aku), niyaz, fakhrullah, luqman, shahmi, zainina, Amira sorfina, areina ailin, dan ariana Faizal.

Mereka bergerak ke tempat yang disuruh selalu. Mereka pun bergerak tak lama kemudian seorang dari kumpulan ketiga hilang iaitu shahmi.
Ku menunggu shahmi lebih kurang 10minit dia tidak keluar ke tandas.
Jadi ku pergi letak Al-Quran ku dahulu di bilik media dan berlari ke tandas yang shahmi. Ku memasuki tandas tersebut dan memanggil nama shahmi ku mendengar tangisan perempuan tetapi tiada siapa di dlm tandas itu kecuali aku.

Ku mahu keluar dari tandas tersebut sebab rasa ketakutan dan fikir shahmi sudah keluar dari tandas tersebut. Tiba-tiba aku rasa seperti ada orang di belakang ku. Ku rasa begitu takut sampai tidak toleh kebelakang. Sebaik sahaja ku keluar dari tandas semua orang terdengar jeritan yang begitu kuat memanggil nama ku.

-----------------------------------------------------------
Siapakah yang menjerit nama Ismairil itu?!!!

? Mystery kejadian aneh? Where stories live. Discover now