CHAPTER 7

2 1 0
                                    

Y/N POV

AFTER WE MET AT THE ELEVATOR AT THAT DAY

I'VE NEVER MEET HIM AGAIN UNTIL NOW

AFTER HE LEFT, I ALWAYS LONELY

"EVEN I FAILED MANY AUDITIONS... I STILL HAVE A DREAM...I BELIEVE I WILL REACH MY DREAM SOMEDAY"

AFTER A FEW DAYS, I GET STREET CASTED BY ONE AGENCY. I WILL BE A TRAINEE FOR 2 YEARS AND DEBUT AS AN ACTRESS.

2 YEARS LATER

IT'S ALREADY 2 YEARS AGO BUT Y/N STILL CAN'T FORGET HIM.

" Back then i don't know it was LOVE.

After he left, i realize that it was LOVE

Why is it so difficult to say that i'm in LOVE?"

Y/N POV ENDS

WRITER POV

TODAY Y/N HAS A SHOOT FOR A COMMERCIAL...IT HAS BEEN 5 HOURS SINCE SHE WAITING THERE...SHE CAN'T CONTROL HERSELF.

Y/N : (OPENS HER CAR DOOR)

MANAGER : WHAT ARE YOU GOING TO DO?

Y/N MEETS THE DIRECTOR

Y/N : DIRECTOR-NIM. UNTIL WHEN WILL YOU MAKE ME WAIT LIKE THIS? IT HAS BEEN 5 HOURS SINCE I CAME HERE.

DIRECTOR : YOU JUST NEED TO WAIT.

Y/N : SORRY NOT SORRY. I CAN'T WAIT... LET'S JUST FORGET THIS SHOOTING... I WON'T DO THIS!

DIRECTOR : WHY ARE YOU SO IMPATIENT? DO YOU THINK YOU HAVE THE RIGHT TO DO THIS?

Y/N : IMPATIENT??? ARE YOU LOSE YOUR MIND? I'VEE BEEN WAITED HERE FOR 5 HOURS AND YOU SAID I'M IMPATIENT? WHY? DO YOU THINK I DON'T HAVE THE RIGHT TO SAY THIS BECAUSE I'M JUST A ROOKIE?

DIRECTOR : YES... I'M CRAZY. TODAY IS MY BAD DAY TO MEET A BAD MANNER ACTRESS LIKE YOU!

Y/N : OKAY!!! JUST FORGET IT ALREADY! I'M OUT. (WALKING OUT)

DIRECTOR : WHY ARE YOU LEAVING? DO YOU THINK IT'S UNFAIR? JUST SUE ME. IS THERE SOMEONE ON YOUR SIDE HERE? LOOK THERE'S NONE...IT MEANS YOU'RE THE ONE WHO'S WRONG!!!

Y/N : (SHOUTING) AM I WRONG??? REALLY NO ONE? ANYBODY?

? : NO...YOU AREN'T WRONG. I'M ON YOUR SIDE.

Y/N : (TURNS BACK WHILE CRYING) (SHOCK)

WRITER POV ENDS

Y/N POV

"I hope i can meet him again even it's in my dream

But now, my hope comes true

Why he must be here in this timing?

Why are we always meet in the wrong timing?

Why we meet again in the one of my embarrasing moment of my life?"

" I meet him again

My first love........"

DIRECTOR : (SAY WITH A ETHEREAL TONE) WHY ARE YOU ON HER SIDE? SHE'S JUST A ROOKIE ANYWAYS.

? : EVEN SHE'S ROOKIE, SHE STILL HAS THE RIGHTS TO COMPLAIN... SHE'S STILL A HUMAN EVEN SHE'S A NEWBIE. I THINK YOU'RE TOO MUCH...DIRECTOR-NIM

DIRECTOR : (SHOCK) UHM I MEAN-

HE'S STILL STARRING ME WITH HIS EMPTY GAZE...I DO THE SAME TOO

FOR A MOMENT...I FEEL THE TIME HAS STOPPED AND THE REALITY HIT ME

ANOTHER YOU  다른 너 Where stories live. Discover now