Postavi

30 2 0
                                    

Trochu vás oboznámim s postavami v tomto príbehu.

Nika: Je to moja kamarádka od škôlky a do teraz sa kamarátime. Ma veľmi výbušnu povahu ale keď treba tak pomôže kamaratom v núdzi.

Lila: Je to moja kamaradka fuuuha neviem, proste dlho. Ma taku srandovno retardovanu povahu ale inak je v pohode. A tiež tancuje neviem čo proste dačo. Ale aj napriek tomu všetkemu vždy pomôže.

Tina: To je kamaradka ktora jedina s nami nechodi na školu ale to nevadi chodime s ňou von. Rada kresli a foti preto chodí na umelecku a fotenie. Je trochu bojazliva a nezhovorčiva ale dokaže to keď sa jedna o kamaratov.

Emmy: Je tiež moja kamaradka a nadherne kresli ma veľky talent len ho skríva. Tiež tancuje a chodí na to isté ako Lila. Jej povaha je taka no ako to charakterizovať, asi tak že je taká dojazlivejšia ale vie si stať sa svoji a pomôže každému.

Tomaš: To je další môj kamarát taky normálny nemá výbušnú povahu a je v poriadku milovný a tak ale rád hraje futbal no a stale je s ním sranda ale pomôže každemu.

Samo: Dalši kamarát noo Samo je taky vybušnejši a vytočí sa aj za maličkosti ale tiež je s nim veľka sranda .Hra rad futbal a aj keď je aky je postavi sa a pobije sa za kamaratov

A nakoniec ja niečo Vám poviem aj o sebe.
July: Nooo ako začať som taká ako Lila ale no možno trochu horšia rada kreslím a hrám futbal a florbal a pomôžem svojim kamaratom stále.

Aniel stražnyWhere stories live. Discover now