Era aici. Îi puteam simți durerea doar prin simpla respirație. Deși o eșarfă imi astupă ochii nu il pierdeam din raza mea vizuala. Stia ca imi era frica si profita din plin. Durerea ce ii cuprindea corpul era mult mai mult decat gandurile si framantarile mele interioare. Purta același pistol negru cu initialele nelipsite DC si acelasi costum negru care ii dadea un aer sobru. Il cunosteam. Stiam de ce era in stare si nu ma mai temea. Nu mai simteam frica ce ma coplesea la inceput si nici fiorii reci care nu lasau loc de alte cuvinte. Era el. Bărbatul care ma rapise acum 3 saptamani, in cate investeam sentimente de simpatie si ura . Esarfa pe care o purtam increzatoare in jurul capului a fost detasata si aruncată undeva prin camera mult prea spatioasa.
- Vrei apa?
Il priveam stupefiata. Aceeasi ochi negri precum întunericul ma atinteau atenti așteptând probabil un raspuns afirmativ din partea mea. Nu aveam de gand sa raspund ci incercam sa ma joc cu nervii lui.
- Te'am intrebat ceva.
Glasul lui deja devenise mai gros dar nu imi prezenta nicio emotie. Il vad cum arunca zațul de cafea care ramasese din zilele trecute pe mormanul de haine din pat si venele destul de vizibile pulsau rapid.
- Nu vreau nimic
- Ma duc pana in oras, vrei ceva?
- Doar sa scap de aici, nimic altceva
- O sa iti iau o punga de pufuleti
- Nesimțitule
- Ai spus ceva, love?
- Nimic important
Isi da ochii peste cap si deschide plictisit usa. Pana cand are de gand sa ma tina prizoniera? Imi dau cu mana prin parul meu roșcat care imi imbratisa spatele . Fac rapid o alta ceasca de cafea si incerc sa imi gasesc o pereche de blugi cu care sa stau prin casa.*****
- Daniel ?
Usa a fost rapid trantita de perete aproape rupandu'se din balamale iar pe ea intra un blond tatuat îmbrăcat destul de sumar . Se uita scarbit spre mine si in momentul acela mi am dat seama ca era beat. Am incercat sa trec nevazuta deoarece are apucături de om nebun la bautura. Mi am sters ochii de lacrimi si am navalit in camera mea . Dezordine. Parul, patul, cuvintele si viata mea erau intr o dezordine totala si asta doar din cauza lui .
- Daiana, iubireeee ai facut si tu ceva de mancare ?
- Iubire ? Daniel, ce ai pățit?
- Nu te prefa ca iti pasa, scorpie
- Pai afla ca imi pasa, idiotule! Ma tii sechestrata de aproape 4 saptamani si nici macar nu vrei sa imi spui ce ai de gand sa faci cu mine.
Abia in momentul cand palma lui grea a facut contact cu obrazul meu mi am dat seama ca intrecusem masura. Nu suporta sa fie tras la raspundere si mai ales sa fie jignit, stia ca superioritatea de care da dovada il face mai puternic si mai influent . Am înghițit in sec si mi am sters pt a 10 oara lacrimile care nu incetau sa curga tinand dosul palmei acolo unde in urma cu cateva minute pierise respectul meu pentru el. M am intors cu spatele si am plecat in camera urmând ca seara aceasta sa mi o petrec gandindu'ma la cat de inghetat mi a devenit sufletul din momentul in care l am cunoscut pe el.*Perspectiva Daniel*
-Pai afla ca imi pasa idiotule! Ma tii sechestrata de aproape 4 saptamani si nici macar nu vrei sa imi spui ce ai de gand sa faci cu mine.
Cuvintele ei imi răsunau ca un ecou in minte. Idiot ? De ce sunt idiot ? Pentru ca am scutit'o de o viata mizerabila? Pentru ca am salvat'o din infernul in care traia? Nu ma simt vinovat absolut deloc pt palma oferită, poate ca in felul acesta o sa invete ce inseamna respect chiar daca mi am patat demnitatea de bărbat cu astfel de gest. Nu ma reprezinta, am orgoliu si de multe ori trec cu vederea peste ifosele acestei fetite rasfatate. Dragoste? Nu, in niciun caz. Nu m as vedea niciodata aruncandu ma la picioarele unei femei implorand o sa nu plece de langa mine. Pot avea cate o femeie in fiecare noapte .
Ce m a atras in mod special la Daiana a fost ca pt ea nu conteaza situatia materiala ci pune pret doar pe caracterul unui om. M a atras simplitatea si felul acesteia de a te calma doar din priviri .
Deschid usa dormitorului incet astfel încât sa nu trezesc ingerul roscat care doarme in patul meu . Genele rimelate ii ofera un plus frumusetii de care beneficiaza in mod natural. Zambeste chiar si in somn.. ma schimb rapid intr un tricou alb si ma asez langa ea luand'o in brate. Imi raspunde la imbratisare si isi pozitioneaza capul pe pieptul meu. Posibil sa nu fie conștientă iar maine dimineata sa ne certam din nou .