- Danieeeeeel, ridica'te mai este putin
- Femeie, lasa'ma in pace vorbim dimineață
Si cina mea romantica ramasese de izbeliște. Dupa cum spuneam Daniel s a imbatat si totul ii era neclar. Nu mai era capabil sa conducă iar eu aveam frica de a merge cu masina pe autostrada mult prea populata la ora tarzie. Singura șansă de a ajunge acasa intregi era sa sunam la un taxi.
- Da'mi telefonul !
- Ce face ?
- Daniel , nu te mai incapatana si da'mi telefonul ala
- Vrei sa vezi daca te insel, asa'i ?
- Nu ma intereseaza cu cine iti petreci noptile atata timp cat cu mine manifesti o atitudine normala si nu iti incalci drepturile mai mult decat trebuie
El doar radea ironic. Ma enerva sa fiu luata peste picior asa ca i am smuls telefonul din buzunar si am sunat cat am putut de repede la un taxi. Afara aerul se diminua cu fiecare minut care trecea iar noi inca stateam pe trotuar in fata restaurantului.*****
- Daniel , vrei sa te ajut?
Blondul incerca sa isi dezlege sireturile si nu reusea prin prisma alcoolului care ii afecta creierul. L am aruncat in patul unde urma sa dorm eu si l am descaltat de tenesii sai negri. L am privit inca odata si m am resemnat cu gandul ca el nu imi apartine si nu va fi al meu niciodata. Am oftat scurt si am decis sa dorm in camera lui unde cel mai probabil ma voi imbata eu cu parfumul lui.
Asez ultimele haine in sifonier si dau pregatesc patul cand o tusa seaca se aude din dormitorul alaturat. Daniel statea in sezut si cred ca ii era rau dupa privirea lui ingrozita si dupa asternuturile mele de pat care acum 2 ore erau imaculate iar acum se scaldau intr o mare de voma.
- Ahm ? Te simți bine ?
- D..Daiana, vezi ca in bufetul din bucatarie sunt niste mentosane, adu'le
- Esti nebun ? Mentosane ? Daniel, te simti rau, cum sa mananci mentosane?
- Sa vezi ca o sa imi faca bine, tu doar grabeste'te
Fug repede pana in bucatarie dupa mentosane si o sticla de apa minerala de care probabil va avea nevoie. I le inmanez fara sa il privesc, stiind ca nu procedeaza corect .
- Ahh , acum ma simt mai revigorat. Vrei sa dormi cu mine ?
- Poftim ?
- Vrei sa dormi cu mine?
- Daniel, ai luat'o razna ?
- Ce e atat de rau ? Am mai dormit de atatea ori impreuna..
- Patul este ud si murdar, cred ca am sa dorm pe canapea
Imi ridica barbia si ma priveste intens in ochii. Incerc sa ma feresc dar ma ia in brate stil mireasa si ma duce la el in dormitor.
- Tu ai facut curat?
- Da, in timp ce un idiot dormea beat in camera mea
Se pune in pat langa mine si incerc sa mentin distanta dintre noi ducandu'ma cat de mult posibil spre marginea patului aproape cazand din el dar nu dureaza mult asta pt ca sunt trasa intr'o imbratisare care imi topește sufletul. Distanta aproape inexistenta dintre noi isi spunea cuvântul. Incerc sa ma intorc cu fata catre el ceea ce evident ca nu reusesc asa ca incep prin a'l gadila.
- Daniel ?
- Da ?
- Ce suntem noi ?
- Ce te a apucat acum ?
- Stii ca eu inca nu inteleg de ce m ai rapit si de ce mă tii in brate, nu inteleg de ce imi ingramadesti libertatea si de ce dormim in acelasi pat pt ca nu este normal !
- Daiana, chiar imi este somn acum. Daca vrei, vorbim maine.
- Maine poate fi prea tarziu Daniel, poate ca eu atunci nu voi mai fi dispusă sa iti vorbesc
- Ce vrei sa stii mai exact ? Sau care e defapt scopul tau ?
- Eu nu am niciun scop , tu ai interese ascunse de care nu vrei sa vorbesti cu mine si stiu sigur ca maine ai sa regreti ca ti ai împărțit patul cu mine cand probabil o alta fufa te ar fi primit bucuroasă, nu? Si stii ce regret eu? Regret ca m am aruncat in jocul asta stupid si te ai prefacut tipul dur si insensibil ca mai apoi sa descopar latura baiatului dulce si atent. Ca sa ma faci sa ma îndrăgostesc de tine cretinule! Si prefer sa ne distantam decat sa fiu proasta care sa iti suporte tie aventurile..
Nu am mai apucat sa spun nimic deoarece buzele sale s au zdrobit de ale mele formand un sarut asa cum numai in filme vedeam. Nu a durat mult deoarece am rupt sarutul si am fugit in sufragerie. Plângeam. De ce o faceam ? Nu asa speram sa am primul sarut si mai ales nu cu el, nu cu băiatul care mi a provocat suferinta si in acelasi timp atatea senzatii de nedescris. Sterg lacrimile care nu incetau sa curga si imi privesc reflexia in oglinda prezenta in sufragerie.
- Daiana , esti aici ?
- ....
- Micuto, iar plangi ? Nu ti au secat lacrimile ?
- Lasa'ma Daniel, mi ai ruinat viata
- Pentru ca te am sarutat ?
- Pentru ca nu ma lasi dracu in pace