Zkončila škola a já šel s Mike
na oběd. Tu nám do cesty skočil John (machr a debil školy). Ale ale, koho pak to tu máme. Fialovýho pošuka a jeho nejlepšího kamarádíčka teda spíš blbečka. Zavři zobák než ti ho rozbiju. Řekl Mike. To se uvidí kdo ho bude mít rozbitej a rozpřáhl se na Mika.V tu chvíli jsem skočil před Mika a shodil ho hlavou na skříňku. Jau!, ty hajzle! Zakřičel a mi jsem zdrhli do jídelny. Díky Vincente zašeptal mi Mike. Mího kámoše nikdo nebude mlátit se ví.
Sedli jsme si ke stolu. Ble! Zakřičel Mike, nezměnili se, pořád vařej hůř než ve vězení. To teda jo, dodal jsem. Vincente? Kdo je ta za tebou? Aha to je Doll z B. Neměl jsi šanci ji tu potkat je tu nová. M: aha. Je hezká, dohodíš mi ji? Klidně ale až dojím kvůli tomuhle rozhodně vztávat nebudu.
Odnesl jsem jídlo a šel za Doll. Ahoj já jsem Vincent ty jsi Doll že? D: jo jsem, co potřebuješ? Seš tu sama jak vidím, támhle kámoš u stolu by tě rád poznal.
D: no já nevím, ale tak ok jdu tam tak zatím čau. Čau. Odcházel jsem z jídelny a slyšel Mika jak mi šeptá. Znovu dík Vincente. Není zač.Šel jsem chodbou a viděl jsem Renatu z Johnem. John ji shodil sešity, učebnice na zem a začal se jí smát. Haha!
Já: nazdar debile seš machr že jsi dovolíš na mladší holku. J: Ale podívejme kdo se jí zastává. Fialového Buzík co jsi přišel pro nakládačku!Přešel jsem k Johnovi a dal mu do břicha. Pak jsem ho ztrčil na skříňky a začal mu mlátit do pusi až mu tekla krev. J: Pereš se jak holka, jau! Kopnul jsem ho do zadku.
Ještě jednou se jí nebo mě s Mikem budeš smát a pověsím tě za koule do průvanu.J: au! (Kašlání) jau! Přišla učitelka a viděla Johna a mě, Vincente! Ale já, to on! Do ředitelny nezajímá mě to a buď rád, že nevolám rodiče nebo policii.
Vyšel jsem z ředitelny, byla tam Renata, R: Seš hrdina za to co jsi udělal, dala mi pusu. Stál jsem tam asi 5 minut. R: Tak tak hloupě nečum a řekni co ti udělala. 30 dní po škole počínaje dneškem.Chudáčku počkám tu na tebe. To budeš hodná už musím tak čau. R: čau.
Děkuji za zhlédnutí nevím kdy vyjde pokračování píšu to zřídka podle chuti ale dík za mega podporu kámošů!
YOU ARE READING
My Life: Vincent's Story
FanfictionTohle je další fan story inspirovaný Creepy Master, koukni na můj kanál GamerF a mé další příběhy, budu moc rád. Doporučuji 12+, pokud ti je 10- nečti tuhle knihu!