Capitolul 3

2 0 0
                                    

Cum spuneam îmi da gluga jos......
Toți băieții dar si fetele au făcut o mutra cât zece .Erau uimiti........
-WOW, se pare ca micuța noastră pisicuța este mai frumoasa de cât credeam !!
-Adevărat ! Al naibii !
  Dintr-o data de undeva din mulțime apare o fata care arata izbitor de mult cu mine , același par , aceiași ochi , doar ca era mult mai rebela !
Arata cam așa

-WOW, se pare ca micuța noastră pisicuța este mai frumoasa de cât credeam !! -Adevărat ! Al naibii !  Dintr-o data de undeva din mulțime apare o fata care arata izbitor de mult cu mine , același par , aceiași ochi , doar ca era mult mai rebela ! A...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Este super drăguța :
-Hei , lăsați-o în pace , nu e cârpa voastră ! Hai marș în clasa ca s-a sunat !
  Sub marea mea uimire au plecat dat cu suspiciuni .
- Cine ești ? O întreb eu
-Nu avem timp acum , vb în mașina !
-Stai ce mașina ?
-Am zis ca nu avem timp , ia-ți ghiozdanul , si hai sa o ștergem din locul asta .
    Dupa 5 min am ajuns într-o parcare unde era parcat un Lamborghini roșu ,eram uimita ! WOW
-Cine ești tu ?
-Eu sunt sora ta mai mare Kane . A trebuit sa stam separate , dar acum nu vreau sa te las dinou pe mâna acelei bătrânici .
-Sora ? Dar bătrînica aceea chiar era un om bun !
-Nu era era o femeie deghizată care prelua date de la tine , știi semeni atât de bine cu mine încât credea ca sunt eu !
-Stai , dar cine ești tu ? Ce ai făcut așa rău ?
-Pai..cum sa spun eu sunt......

Salut asta a fost capitolul , sorry ca nu am mai postat de vreo luna dar am fost super mega extra încărcată !
Acum revin cu forte proaspete! 😜

Cu doua fețe Where stories live. Discover now