Fakty 1.

907 63 95
                                    


1. Ivypool (Břečťanka) se jmenuje podle kamarádky jedné z erinek.

2. Proužek /Darkstripe/ a Šedý /Graystripe/ jsou poloviční bratři. (Stejně jako Ohnivý s Postrachem)

3. Erinky naschvál zabily Tečku /Spottedleaf/, aby si nemusel Ohnivý v Hvězdném klanu vybírat mezi ní a Bouřkou.

4. Spiderleg /Pavoučňák/ nikdy nechtěl mít koťata, ale Daisy /Sedmikráska/ mu je stejně "udělala".

5. Tygří Měsíc /Tigerstar AKA.A Dráp/ citíl že vlastně nikdy nepatřil do Hromového klanu.

6. Blackstar /Černá tlapa/ má 6 prstů na každé noze. Wut?

7.Postrach nesnášel to čím se stal a přál si, aby nikdy neutekl z jeho mazlíčkovského života.

8.V Hvězdném klanu,Křivý měsíc /Crookedstar/ měl šanci na uzdravení čelisti.

9. Postrach nesnášel psí zuby na svém obojku, nechal si je jen proto, aby si zachoval reputaci.

10.Havran /Ravenpaw/ umřel na rakovinu jater. :( au...

11. Kdyby se stal Havran válečníkem, asi by se jmenoval Ravenwing nebo Ravenclaw.

12. Dráp se vždy cítil špatně za Popeluščinu nehodu... WTF Drápe?!.

13. Tygří měsíc nesnášel kočky z krví dvou klanů, přičemž on sám má krev Sky klanu....Tygří tak zab sám sebe XD.

14. Rainflower  /Dešťovka/ se vzdala Křivého když byl kotě jen proto, že byl ošklivý.

15. Když šla Modrá hvězda do Hvězdného klanu, první kočky co uviděla byli: Mosskit /Mechovička/, Snowfur /Sněžnice/, Moonflower /Měsíčnice/ a Oakheart /Dubas/.

16. Postrach je Jayfeatherův /Sojkovce/ -Sojčí pírko- poloviční strýc...LOL.

17.Havran byl starší než Šedý.

18. Bodlák "zešílel" po té co zemřela Sněžnice /Snowfur/.

19. Modrá hvězda neměla ráda Vichra, kůli tomu že jeho otec byl Bodlák.

20. Jayfeather /Sojkovec/ není slepý kůli hněvu Hvězdného klanu, ale kůli dědičnosti. Tuto slepotu mu předal Dlouhý.


Takže zdar začínám hoooodně zjišťovat info, takže.... :D je jich fakt hodně...a tím myslím brutálně hodně...  Jo a ty jména nejsou jistá :/ XD. Doufám že se vám tato "série"  bude líbit, tak Adios.

Zajímavosti o Warriors /FOW/Where stories live. Discover now