Fakty 6.

632 41 154
                                    

                                                                        (Mini-speciál, Suprise in the end :3)

1. Popel začal žárlit na Ostružinu, jeho sestru, že si udělala tak šťastnou rodinu a on nemohl najít kočku, která by ho milovala. (Stejně ho nemám ráda)

2. Havran je Popela a Ostružiny strýc.

3. Bodlák byl učedníkem v Temném klanu a učil ho Šedoun /Silverhawk/.

4. Ostružina a Prachovous měli 7 koťat....ani jedno z nich se nestalo léčitelem. (Ježiš to bude apokalipsa v našich kočičích válečnících XD)

5. Rudoch je Bouřliváka /Stormfur/, Čmeláka /Bumblestripe/, Ostrižinového měsíce /Bramblestar/ a Jestřába /Hawkfrost/ prastrýc. (WUT? O.O)

6. Kdyby se Princezna přidala ke klanu, asi by zůstala ve školce jak Sedmikráska. (ta k*áva...o.o pardon)

7. Břízák je aktuálně posledním žijícím kotětem Prachovouse a Ostružiny.

8. Bouřlivák byl Moličin /Mothwing/ učitel, když trénovala na válečníka.

9. Drápova pravá láska byla opravdu možná Sašha. (Ty vole tak jak!? XDDD) (A někdo milovat Drápa....musel být slepý..)

10. Mlhavá hvězdy byla jednou omylem zmíněna, jako velitelka Větrného klanu. (Chyby se stávají :D)

11. Rychlík je Ostružiňákův a Zlatohnědky /Tawnypelt/ poloviční bratr.

12. Byla tu pověst, že Hattie (určitě vím kdo to je XD), byla  Mrakapoudova /Cloudtail/ sestra. Ale toto tvrzení bylo vyvráceno jednou z Erinek.

PS: Twl za ty překlady mě normálně zabijete .-. XDDD

13. Ostružina a Bouřka jsou poloviční sestry.

14. Vraňák respektoval Nočňanku jako dobrou matku i jako dobrou válečnici, ale tolik jí nemiloval.

15. Vicky je stanovena na tom, že by ráda napsala něco více o Bodlákovi. (um...ne...já ho ráda nemám X/)

16. Kate si myslí, že Vysoký m. vyšel z Hvězdného klanu, aby navštívil Jaka. :3

17. Modrá h. a Dubas jsou pár v Hvězdném klanu, ale Erinky byly 'tolik zaneprázdněny' že to nezmínily v knize.

18. Bodlák je Proužkův prastrýc. (Ok...)

19. Ze všech velitelů, o kterých jsme četly, měla Modrá h. nejvíce zástupců. Měla Rudocha, Lva, Drápa a Ohnivouse.

20. Kate si myslí, že hlas, který přivítal Javorku v Temném lese byl Jednooky /One-eye/ (Né té z Hromového klanu)

21. Kate tušila, že Bouřlivák měl rád více Hromový klan než Říční. (XDD R.I.P. XD)

22. Byla tu pověst, že by se Postrach  mohl vrátitm v Ostružinově bouři /Bramblestar's Storm/. (:O to by bylo skvělý!!!!!)

23. Dráp hleděl na Bodláka jako na otce, a také ho nahradil za Borovicového m. (Milý...)

24. Podle Katy Cary jsou Zubatý m. a Žlutozubka pár v Hvězdném klanu. (Alespoň že to :33)

25. Popelušky noha se uzdravila, když šla do Hvězdného klanu. :3

26. Válečníci používají často varovné křiky ptáků, aby přesně určili kde nepřátelé jsou. (Wth?! To how!? O.o XD)

NEJLEPŠÍ FAKT!

.

.

.

.

jste ready?.. :D

.

.

okay!!

.

.

.

27.! NĚKDY V ROCE 2018 BUDE WARRIORS CATS MOVIE!!! :DDDDDD XDDDDDD <<<<33333333333333333 Kdo se těší? :DD

Tak co kdo z vás se těší na movie? :D já upřímě hodně a tky se těším na Fnaf movie :D takže....yeeey! :DDD tak zatím Adios!

Zajímavosti o Warriors /FOW/Where stories live. Discover now