.LIDI JÁ ŽIJU!!! XDDDD tak co stýskalo se vám po mě? /Ne.../ ... -hodí po něm cihlu- okay jdeme na to :D jen mi dejte chvilku .d -odtáhne mrtvolu, hodí ji a hodí do popelnice- Okay teď můžeme .d
1. Bodlák šel záměrně bojovat s Říčním klanem protože nemohl vystát to, že by měla být Modrá hvězda velitelkou. (..seems legit .d)
2. Modrá hvězda se vždy snažila vyhnout Hromové stezce když měla šanci.
3. Franzouczký název "Warriors" je v překladu "Válka klanů". (Damn son xd)
4. Kate Cary jméno v Blog klanu (její vymyšlený .d) je Cakestar /Dortová hvězda/ ...Yummy :D
5. Ohnivý nikdy nic necítil k Popelišce. (you know what I kmín .d)
6. Kate Cary si nemyslí, že Sojkovec /Jay .d/ bude slepý v Hvězdném klanu.
7. Kapradiny /Ferncloud/ jediná a opravdová láska byl Prachovous a vždy bude. (podle mě si nezasloužila ten hate :/)
8. Molice /Mothwing/ je první velit- ne hovno velitelka XD léčitelka (to je stejné že ? :D), která nevěří v Hvězdný klan. To též všeci víííme .d
9. Zlomený byl omylem několikrát zmíněn s černou srstí.
10. Leopardí hvězda je Kate nejoblíbenějši velitelka a ráda by o ní něco napsala. (Já ji zase vůbec ráda nemám)
11. Kate říká, že by byla velice ráda za Warrior cats hru. (A já tky a všchni též že? :D ohužel vím jen o dvou a z toho jedna je zdarma .d)
12. Elegantka /Sleekwhisker/ s nějvětší pravděpodobnstí pomohla Temnoocasému /Darktail/ utopit Svítanku /Dawnpelt/, její vlastní matku. (Mě se Sleekwhisker docela líbí až na to co udělala Jehlici.. /Needletail/)
13. Deštovka /Rainflower/ měla šanci dát Křivému život ale odmítla to. (Piiiiiiizzzzdaaaa!!! .-. xd)
14. Hodně spoluojovníků Javorky /Mapleshade/ si myslelo, že se stane velitelkou Hromového klanu. (hmmmm.. To by bylo kruci zajímavé)
15. Husovec /Goosefeather/ se stal učedníkem když mu byli pouze čtyři měsíce. (-jebne hlavou o zeď- dobrý jdeme dál)
16. Modrá h. a Ohnivý m. měli oba v proroctví oheň a záhranu Hromového klanu. (Copyright! XD)
17. Vraňák /Crowfeather/ vždy bude milovat Lístku /to snad psát nemusím .d/ více než Nočňatku /Nightcloud/.
18. Jasněna ve svých snech vidí na své chybějící oko.
19. Postrach si oblíbil Modroočku takže měl další růvod na zabití Drápa. (ale nemohl vědět to, že je mrtvá. Ledatak že ji tam neviděl a tak si to myslel)
20. Vicky málem přivedla zpátky Půlnočního /Midnight a je to ten jezevec kdo by nevěděl /, jakožto záporáka v 'The great battle'. (Damn bro..What the fuck? Xd)
21. Trn /Thornclaw/ nikdy nechtěl družku... stejně jí dostal! XD
22. Ještěřice /Lizardstripe/ šla do Hvězdného klanu. ......WAIT!... WHAT!?!? COŽE JAK MOHLA JHUSJGNIVSJKGNSK!?!? UUUAHHHH!!
UHh.... -snaží se si sundat náhubek- fajn..radši jdeme dál...
23. Vicky řekla že kočky z Temného lesa můžou dát velitelovi život... seems legit
24. Kočky z Temného lesa necití hlad
25. Vicky řekla, že obojek Kosťáka /Bone/ je tmavě modrý...Rainbow xd
26. Bahňák a Jednofousek byli dobří přátelé než Vysoký zemřel.
27. Kdyby Piha /Frecklewish/ přežila zmijí kousnutí byla by slepá.
28. Mravencova /Antpelt/ láska pro Břečťanku přestala když se stal plnohodnotnou kočkou Temného lesa. Fack.. xd
29. Modrá hvězda si přála aby se zamilovala do Drozda /Trushpelt/ ..jo..to já tky
30. Jízva na ramenu Modré hvězdy představuje vše co Modrá h. ztratila, koťata, matku, sestru.
Fajn..už sse musím krotit a omlouvám se za to že teď nepíšu ale ta škla mě teď strašně vadí.. a jelikož budu už tohle vysvědčení dávat k přijímačkám..tak ještě k tomu tohle ..
Adios!
YOU ARE READING
Zajímavosti o Warriors /FOW/
RandomJelikož miluju Kočičí Válečníky (vy jistě také :D), tak jsem o nich začala více zjišťovat. No a dopadlo to tak, že se s tím svámi ráda podělím :D. Takže je tu taková kniha o zajímavostech. Věděli ste třeba že Havran je strší než Šedý? nebo že Prouže...