-1-

33 10 0
                                    

Apabila sesuatu benda tu telah rosak, ianya takkan pulih seperti sediakala.










Rosak bermakna sakit. Tapi sakit tu apelah sangat. Parut. Parut aku siapa yang nak hilangkan? Kau mana tau apa itu tamggungjawab. Lebih tepatnya, kau pura-pura tak tau. Kau..Munafik.











Dendam. Perkara yang paling aku suka. Memang sakit yang kau bagi kat aku tu perih, pedih, kejam. Tapi kau kena tau, dendam aku lagi hebat. Tak sakit, ianya sangat manis dan indah. Jadi kau tak perlu takut.












Kepercayaan. Perkara yang paling aku benci dalam dunia. Semuanya tak boleh dipercayai. Tapi kau, orang yang disanjung,  dicintai dan disayangi orang ramai, percaya pada aku. Terima kasih, aku berasa terharu.












Pengkhianatan. Itu adalah sebuah perkara yang indah. Dengan pengkhianatan, kau tau bagaimana rasanya dibohongi dalam penyamaran. Indah bukan?















Kasih sayang. Tu semua bohong. Kasih sayang tak pernah ada dalam hidup manusia. Kalau ada pun, itu semua adalah fake belaka. Kasih sayang takkan pernah ada. Tapi kau, sukakan kasih sayang.. Walaupun kau tau, tiada siapa yang sayangkan kau.














Cinta sejati. Cinta sejati tak wujud. Cinta sejati takkan kekal. Cinta hanya nafsu. Bukan perasaan. Bukan hati. Tapi aku sukakan cinta jugak..sebab ape? Sebab cinta, aku dapat banyak tenaga dari situ. Sebab cinta, aku boleh buat semua orang tunduk. Hebat bukan?













Kau kata kat aku, dunia itu indah. Lebih indah daripada apa yang aku pernah bayangkan selama ni. Tapi tak..















Kau pijak hati aku, ibarat aku adalah sampah kotor yang busuk, hina dan kau jijik dengan aku.

-Heart-
















Kau hina darah aku, ibarat aku ni perempuan murahan yang takde harga diri dan maruah.

-Blood-


















Kau ketawakan air mata aku, ibarat ianya adalah benda yang paling lawak untuk diketawakan.

-Tears-











💕 New story update💕

Insyaallah takkan tergendala lagi cam sebelum ni. Lagi 3 weeks nak exam, so pempaham je la en..

Jadi, nak DILANJUTKAN atau DIPUPUSKAN je, guys?

[ p/s: read description utk tau sape cast dlm cite niyh, keyh ]

Heart, Blood and TearsWhere stories live. Discover now