ג'ין היום ילד בן 5 , ולכבוד יום הולדתו אימו קנתה לו בובה ענקית אשר נראית בדיוק כמו בן אדם . ג'ין הרגיש חיבור רגשי עם הבובה הזאת הוא שיחק עמה כל היום , מאחר והבובה הייתה החבר היחיד שהיה לו . הימים חלפו במהירות וג'ין התלהב יותר ויותר מהבובה בכל יום שעבר. אך באחד הלילות ג'ין הבחין בבובה עומדת מולו , כאשר הוא הביט בעינייה של הבובה בתמימות רבה , חש כי ליבו הולם ובראשו התרוצצו המון מחשבות מפרחות אך אחת הייתה בראשו , הבובה חיה ..? הרי אינו מצא הסבר אחר שיכול להסביר את המצב המפחיד אשר נקלע אליו.
" היי ג'ין קוראים לי נאמג'ון נעים להכיר ! " נאמג'ון חייך חיוך רחב ויודע סוד אשר חשף את גומותיו . הימים חלפו במהירות רבה וג'ין הבחין כי נאמג'ון חוזר לתדמית הבובה הדוממת רק כאשר הוא בסביבת אנשים אך בלילה שאחרי , שג'ין נשכב לישון הוא התבונן בנאמג'ון אשר שוב עמד מולו אך הפעם מאחורי גבו של נאמג'ון הסתתרה לה סכין . נאמג'ון חשף בפניו של ג'ין את הסכין ונעץ אותה בליבו , ג'ין פער את עיניו כאשר חש בכאב אשר פילח את כל גופו , לאט לאט עיניו נעצמו והוא נסחף לעבר החשכה התמידית . מה שג'ין לא ידע זה כאשר נאמג'ון הרג אותו הוא יכל להחליף את את נשמתו בשלו ולהיכנס לתוך גופו . לנאמג'ון נמאס להישאר בגוף הבובה ולהעמיד פני מת אז כאשר אימו של ג'ין סוף סוף שיחררה אותו מהקופסה המחניקה אשר בילה בה יותר משנה , החיוך אף פעם לא עזב את שפתיו וכבר תיכנן איך להתשלט על גופו הצנום והקטן של הילד הקטן והנרגש אשר הביט בו בכזאת התרגשות . נאמג'ון הוציא את הסכין מליבו החדש , הוא שמח כל כך ונמאס לו לבלות את חייו בתוך גוף מפלסטיק . אז כאשר נשמתו סוף סוף מילאה גוף חי הוא חש בכל כך הרבה עוצמה וכוח . לא היה לו אכפת מהילד הקטן הזה אשר כל מה שרצה היה בובת צעצוע לשחק איתה . הוא רצה להרגיש חי שוב ואם ילד קטן זה מה שיעצור בעדו אז הוא דאג להיפטר מהבעיה .
" גין בוא לאכול ארוחת ערב !! " צעקה אימו של ג'ין מהמטבח .נאמג'ון החליף חולצה אשר הייתה כולה מכוסה בדם לאחת נקייה וחדשה . הוא הסתכל על עצמו במראה , בוחן את גופו החדש.
" אני כבר בא אמא "
_____________________________________
כתבתי אתזה שדיברתי עם החמודה שפה park_LiLo_11 מקווה שאהבתם הואן שוט ויש מצב שנפרסם לסיפור גרסא אחרת :)
מה אתם חושבים עלזה ? הצלחתי להפחיד אותכם ?
YOU ARE READING
Doll - [one shot - namjin ]
Fanfictionואן שוט מפחיד על נאמג'ין. אם אתם מפחדים אל תכנסו .