1. Nová škola

213 8 0
                                    

Nový den. Nová škola. "Luci!! Stávej nová škola čeká." Debilní škola je úplně k ničemu. Co se v ní na učím všechno potřebuji umím . "Už du " řekla jsem otravným hlasem."Co je na snídani?!" "Vajíčka ze slaninou" Konečně jsou vajíčka a slanina. Otevřu skříň abych si vytáhla oblečení. Vytáhnu si roztrhané kalhoty a bílou košili. Seběhla jsem schody. Šla jsem do kuchyně. Na stole ležel talíř s vajíčky a se slaninou. "Luci už jdi do školy ať ne jsi pozdě hned první  den" zamračila se na mě máma." Jo už du" Jdu do školy přede mnou jdou tři holky. "Holky vidíte tu holku za námi?" Zašeptala jedna z nich." Já jo" zašeptala ta tlustá holka. Pane bože, když někoho pomlouvají tak ať šeptají. Když jsem stála u školu tak na mě začala mluvit jedna z těch holek. "Hej!! Ty si tu nová?" Ne asi řekla jsem si v duchu"Jo jsem. Proč se ptáš?" koukla jsem na ní nechápavím pohledem " tak pro info já jsem tu vůdkyně a ty můj poskok."  Jak to dořekla začala se smát" Jo a Marek je můj" Kdo je Marek? Asi její kluk. No nevím jaký kluk by se se mnou bavil.

Asi za pět minut zazvoní zvonek a já šla do třídy. Sedla jsem si do prázdné lavice. je fajn sedět sama. Pak přišla třídní ."Tak žáci je tu nový žák." Ta učitelka má usmrkaný hlas." Lucy postav se." Ježiš furt abych stávala. Postavím se, všichni na mě koukají jako na debila. Začalo mě to štvat " Co je ?!?!" Vylítlo ze mně. všichni se smáli. Radši se mi sedla na židli a učila se kapaliny. hodina uběhla strašně pomalu, Hned jak zazvonilo tak jsem šla na záchod. Na zádech jsem měla žvýkačku."  Pane Bože !!!!!!!!!" Jsem tak na štvaná "Ahoj" řekla nějaká holka." Co chceš?" Otočím se abych na tu holku viděla" Já ti chci pomoc. Taky nemám ráda Kristýnu ."  " Kdo je Kristýna?"     "To je ta holka co ti dala na záda tu žvýkačku"... 


Doufám, že se vám líbil první díl z této knihy.                                                                                                             Vaše Vevu_CZ :3

PS:Za 10 přečtení nebo 2 hvězdičky vyjde nový díl                                                                                                  Moc děkuju                                                                     


Kamarád nebo něco víc ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat