4

133 6 3
                                    

Marek ho hodil na zem" Vypadni a nech jí na pokoji!" Tohle pro mně nikdo neudělal" Děkuji Marku." Políbila jsem holka na na tvář." Co bych neudělal pro přátele. Pojď už půjdeme do školy." Najednou začalo pršet. Koukla jsem na Marka měl tvář od krve. Chytla jsem ho za ruku a odtáhla někam pod střechu. "Ukaž." řekla jsem a utřela mu ránu kapesník. "Moc ti děkuji" nechápavě jsem na něj koukla. "Za co mi děkuješ? Spíš já bych měla děkovat."Naše těla se začali přibližovat, naše rty se skoro dotýkali "Už by jsem měli jít." Řekla jsem a odešla s Markem do školy. U dveří stál školník" Proč jste přišli... . Aha" zamručel "Marku počkej tu. A ty pojď zamnou." Šli jsem do 1.S. Ťuk Ťuk "Dále!!!" školník otevřel pomalu dveře. "Paní Útlá tady je Lucie, Marek přijde za deset minut" školník se zarazí. Všichni na mě koukají."Ehm... Lucie jdi si sednout pak si to opiš." Jdu si sednout" Hej co se stalo Markovi?" zeptala se Anna" Nic" odsekla jsem a šla na své místo. Sedla jsem si a myslela na Marka, jak mi pomohl a málem mi dal pusu. Asi po pěti minutách přišel Marek. Po usmál se. Sedl si a začal se učit. Konečně zazvonilo. " Děkuju ti Marku." Objala jsem ho. "Nemáš zač."

No tady je další kapitola vím strašně krátka ale aspoň něco 

Kamarád nebo něco víc ?Kde žijí příběhy. Začni objevovat