To The End -frerard-

167 23 10
                                    

Slíbili jsme si, že spolu budeme až do konce. A já to taky dodržím, neopustím tě. Nikdy.

Tvoje hysterické výlevy, urážky, nadávky mě neodradí. Pro mě jsi furt ten dokonalý, chápeš?

Tvoje slova když ležím na tvé nahé hrudi a ty si zapaluješ cigaretu. Tvoje slova, když mě bráníš, když bráníš náš vztah. Tvoje slova, kdy se jen tak bavíme o blbostech a jak moc nekonečnej vesmír asi je.

A co teprve tvoje gesta.

Pokaždě když se zasměješ, a odhrneš si vlasy z očí. Kdy jen tak pochoduješ po místnosti a snažíš se tančit. Miluji kdy se ti pokaždý nervózně třepou rty když máš teprve první cigaretu za den.

A poté je tu ten nejméňe podstatný vzhled.

Né že bys byl ošklivý ale tvůj vzhled anděla je prostě bonus který si ani nezasloužím.

Tvoje krásné velké hnědozelené oči ve kterých se pokaždý utopím. Tvoje plný rty s kroužkem s kterým tě rád při líbaní dráždím. Tvoje vlasy, které vždy po chvíli vypadají jinak. A poté tvé úžasné tělo a obrázky na něm. Vždy nemám slov a třeba i celý den bych poslouchal proč sis je nechal vytetovat.

Ale to nejde, jsou určeny doby návštěv a já nejsem tak výjmečný abych je mohl porušovat.

Věnuji ti lehký polibek na tvé popraskané rty, vezmu kabát se šálou a vydám se vstříc podzimnímu počasí které akorát dodávají atmosféru a pravdivost tvým slovům.

V zimě už tu nebudeš, první Vánoce budu trávit po patnácti letech sám.

Ale nenuť mě na to myslet Franku. Budu tu s tebou do konce. Jak jsme si to slíbili.

Až nakonec, napokraj života a smrti. Budu tady s tebou, podpírat tě. A nakonec, odejdu s tebou.

Mám plán.

Jednoduše až do konce, spolu.

RabidShooter

яσмαηтιc scαяү ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat