Seděla jsi naproti mně, usmívala jsi se až se ti na čele tvořili malé vrásky.
Miluji to, miluji tě.
Seděli jsme naproti sobě a jedli večeři.
Jsi tak krásná, mrtvolně krásná.
Máš tak bílou tvář, skoro jakoby jses měla brzy vytratit. Tvé krásné rudé rty, které tak rád líbám.
Umocňují tvůj mrtvolný nádech.
Nejvíc mě však uchvacují tvé modré studánky, dodávají mi pocit bezpečí a nahrnují do mě nový adrenalin.
Odložíš příbor, otřeš si své rty a usměješ se na mě.
Tvé oči se setkají s mými a do mě se nahrne nový adrenalin. Neváhám ani chvíli a rychle se přemístím ke starému gramofonu a sfouknu z něj prach. Položím jsem na něj novou desku a spustím jej. Otočím jse na tebe, a ty už jsi mi s lehkostí podávala ruku a já tě vtáhl do svého objetí.
What's the worst words I can say?
Things are better if I stay...
Pevně jsem svíral tvou ruku a tvůj bok a tančil náš tanec jak blázen. Dívala jses mi do očí a smála se. Neodolal jsem a líbal tvůj krk. Začala jsi se smát hlasitěji, až mi třeštěla hlava.
So long and goodnight...
So long and goodnight...
Dozněl poslední tón naší písně a já věděl, že se zase na dlouhou dobu budeme muset rozloučit.
Dlouze jsem tě políbil.
Zlehka jsi našlapovala, jako baletka. Vedl jsem tě za ruku. Ulehla jsi do své postele a upravila si šaty. Naposledy, na delší dobu jsem tě políbil. Zavřela jsi oči a já věděl, že už tě dlouho neprobudím.
Zaklopil jsem víko krásné černé rakve a povzdechl jsi.
"Proč jen jsi mrtvá?..."
RabidShooter
Děkuji za úžasný fan art od: @DeadStrawberry666
ČTEŠ
яσмαηтιc scαяү ✔
De Todo- bands oneshots no. 1- Romanticky strašidelné. Strašidelné. Romantické. Můžeš si vybrat... Samozřejmě i smutné, "sladké". Myslím že tu najdeš cokoli. © 2017 - 2018 rabidshooter DOKONČENO /CLOSED/