0.8

306 30 0
                                    

Kitaptaki ilk belki de son olabilecek bir bölüm. Böyle bölümler atabilirim. Hikayeyi canlandırıyor xd

Jungkook kafasını telefonundan kaldırdı ve dolabına yöneldi. Siyah bir kazak ile siyah kot pantolon giydi. Hemen yolunu konum attığı cafeye yönlendirdi. O cafede bir sürü geçmişi var Jungkook'un. Annesinin onu bu cafede bırakması, onu orada dövmeleri . Bunlar sadece birkaç örnek. Jungkook cafeye geldiğini görünce hemen kapıyı açtı ve köşelerden bir masaya oturup Yoongi'yi beklemeye başladı. Fazlasıyla terlemiş ve heyecanlanmıştı. Kapının açılma sesini duyunca kafasını oraya çevirdi. İşte oradaydı, muhteşemliği ile ortalığı yakan Yoongi karşısındaydı. 'Sen o çocuksun değil mi?' Jungkook fazla bir şey diyemeden kafasını aşağı yukarı salladı. Yoongi'nin gülüşü muhteşemdi. İnsanları hastalığından veya yalnızlığına ilaç olabilecek bir gülümsemeye sahipti. 'Cidden sevimliymişsin' Jungkook utandığı için kafasını aşağı indirdi. Bu haline gülmeden duramayan Yoongi ise eliyle çenesini kavramış ve ona bakmasını sağlamış. 'Neden benimle mesajlaşırken gibi konuşmuyorsun?' cidden bu çocuk cahildi. 'Ç-çünkü utanıyorum.. hani senden hoşlandığımı söylemiştim ya' Yoongi elini kavrayıp Jungkook'u dışarı çıkardı ve bir ormanın içine sürükledi. 'Neden buraya geldik hyung?' 

'Bir şey yapmam gerek' Jungkook ona anlamsız anlamsız bakarken dudaklarına yapışan yumuşak şey ile gözleri kocaman açıldı. Yoongi onu öpüyordu! Jungkook kendini fazla tutamadığından ona karşılık verdi. Nefes nefese ayrıldıklarında Jungkook aynı bir domatese benziyordu. 'Utanacak hiçbir şey yok Jungkook' ismimi nereden biliyor diye düşünen Jungkook'u Yoongi yine öpmüştü. 'Çok sevimlisin. ' ardından lafına yine devam etti.

'Benimle sevgili olur musun Jungkook?' Jungkook hemen ağzına gelen kelimeyi dışarıya yansıttı. 'Evet! Evet olurum Yoongi'

1 hafta sonra.

'Yoongi! Yaptığın tek şey uyumak! Senin felsefen neye dayalı?!'

'Benim felsefem sensin bir tanem'

'Yalancı şey! Sen uykuyu daha çok seviyorsun'

'Ama olmadı şimdi. İkinizi de eşit seviyorum bir kere' 

'İyi tamam , şimdilik inanayım bari' 

3 Emoji - 「yoonkook」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin